Lütfen Bekleyin...
Özel Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi, 0-6 yaş aralığındaki çocuklara okul öncesi eğitim hizmeti veren eğitim kurumudur.
Çocuk ve ergen psikologu destegi ve gözlemi eşliğinde Montessori felsefesini her alanda bütünleştirdiğimiz kurumumuzda, her çocuğun içinde ayrı bir potansiyel olduğunun, karakterli bir nesil oluşturabilmek için bugünün çocuklarını doğru yola yönlendirmek gerektiğinin bilincindeyiz.Usta bir heykeltraşin sabırla vurduğu her darbede sanat eserini ortaya çıkardığı gibi biz de çocuklarımızı bir cevher kabul edip çalışmalarımızla mücevhere dönüşümlerini gururla ve keyifle izleriz.
Etimesgut bölgesinde hizmet veren Özel Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi'nde çocuklar sabah kahvaltısı ile güne başlar ,sabah çemberinde sohbet eder ,ardından çalışmak istediği eğitim araci ile zamanını verimli geçirir.Okulda farklı yaş gruplarına uygun olarak, MEB müfredatı ve montessorı yıllık müfredatı uygulanır.Okulda yapılan aktiviteler, çocukların kişisel ihtiyaç ve yeteneklerini geliştirebilecekleri ,kendi kendilerine yetebilmeleri fırsatını sunan kendi yaş gruplarına uygun önemli kavram ve becerileri kazanmalarına fırsat verir.Günlük akış içerisinde okulumuzda atölye sistemi uygulanmakta olup çocuğumuzun her alanı etkin kullanmasını ve kendini ait hissetmesini hedeflenmekte. Okulda fen ve duyu atölyesi, dil ve yazı atölyesi, matematik atölyesi , sanat atölyesi , günlük yaşam atölyesi, kozmik yaşam atölyesi mevcut olup çocuklar ögretmenleri eşliğinde rotasyonla hareket etmekte
Yemek menüsünde sabah kahvaltısı,öğle yemeği,ikindi kahvaltısı ve geç saatte ayrılan çocuklar için akşam kahvaltısı olmak üzere günlük dört öğün yemek saati bulunmakta.Mutfağımızda dogal ürünler kullanılarak hazırlanan yemekler çocuklarımızın sağlıklı,keyifli,iştahla beslenmesini sağlamakta,Uykuya ihtiyaç duyan çocuklar öğle yemeğinden sonra uyku odalarında dinlenme fırsatı bulmaktadır.
Özel Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi'nde çocuklar ile ilgili günlük ve aylık raporlar tutularak ay ve dönem sonlarında veliler bilgilendirilmekte çocukların gelişimleri okul aile işbirliği içerisinde ilerlenir.
Etimesgut bölgesinde okulu farklı kılan özellikler tam donanımlı aydınlık sınıflara sahip olması, tüm Montessori eğitim araçlarına sahip olması ,0-24 ay bakım hizmeti vermesi ,dil eğitiminde kurumsal destek alarak ilerlemesi ,yaş aralığına özel öğretmen kadrosu, eğlenceli branş dersleri; İngilizce, robotik kodlama, satranç,drama ,beden perküsyonu ve orff , akıl ve zeka oyunları ,çömlek seramik çalışmaları ,duyusal çalışmalar ,bahçe bakımı ve ekoloji çalışmaları ,sürdürülebilirlik hakkında farkındalık çalışmaları, gezi organizasyonları , psikolojik destek birimleri ve uzman psikoloğu,0/6 yaş aralıkları için özel sınıflar olarak sınıflandırılabilir.
Duyurular ve Etkinlikler
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
KURUMUMUZDA BRANŞ ÇALIŞMALARIMIZ EKSTRA ÜCRETE TABİİ DEĞİLDİR.
EĞİTİM PROGRAMIMIZA DAHİL ETTİĞİMİZ BRANŞ ÇALIŞMALARIMIZ:
1-İNGİLİZCE EĞİTİMİ
2-BEDEN PERKÜSYONU ve ORFF EĞİTİMİ
3-BEDEN FARKINDALIĞI ve HAREKET EĞİTİMİ
4-AKIL OYUNLARI ve ÇOCUK ve ERGEN PSİKOLOĞU EŞLİĞİNDE GELİŞİM TAKİBİ
5-ROBOTİK KODLAMA ve STEAM ÇALIŞMALARI
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Waldorf Pedagojisinin temel değerleri; beden, ruh ve benlik gelişimini bütünsel olarak bir arada tutan; bireysel ve toplumsal değerlerin gelişimine odaklanan; öğrenmeyi yaşam boyu devam eden bir süreç olarak benimseyen; bireysel ve toplumsal olarak insanlığın ortak kültürüne katkı sağlayan bireyler yetiştirmektir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Maria Montessori’nin kavramları basitten karmaşığa, somuttan soyuta öğretecek şekilde tasarladığı her araç kendisinden sonra gelecek araçlar için alt yapı oluşturur.
Montessori araçları ve çalışmaları tasarlanırken hata kontrol özelliğine sahip olmaları amaçlanır. Çocukların, hatayı bir yetişkinin yardımına ihtiyaç duymadan, önce kendilerinin fark etmesini tercih ettiklerini belirten Maria Montessori’ye göre hata yapmak öğrenmenin doğal bir parçasıdır ve bir iç disiplin geliştirerek, çocuğun güven ve karar verme yeteneğinin gelişmesine destek olur.
Hata kontrol özelliği, çocukların çalışırken hatalarını kendilerinin fark etmesini sağlar. Bu sistem Montessori öğrenim materyallerinin otodidaktik (kendi kendine öğrenme) doğasını etkiler. Bu da çocuklara kalıcı geri bildirimler verir. Bu özellik ile çocukların bağımsız olmaları, kendilerine saygı duymaları ve iç disiplin geliştirmeleri amaçlanmıştır.
Çocuğun gelişiminde önemli rol oynayan Montessori araçları çocuğun bu gelişim alanlarıyla doğrudan ilişkilendirilmiştir.
Kışın yemek yaparken hem katkısız ürünler tüketmek, hem de işini kolaylaştırmak isteyenler yaz mevsiminde hazırlıklara başlıyor. Bu hazırlıkların öneminden bahsetmeden önce hazırlıkların neler olduğu bilmekte fayda var.
Kış için mutfak hazırlıkları hazırlanma tekniklerine göre değişse de, bulunduğunu yerin geleneklerine, iklim özelliklere göre de farklılıklar gösterebiliyor. Genellikle tercih edilen kış hazırlıklarının başında; salça, konserve, reçel, tarhana, erişte, turşu, kurutulmuş meyve ve sebzeler, boza, kavurma ve salamura geliyor. Fakat kış hazırlığı denilse de, kışın çıkan meyve ve sebzelerden de konserve yaparak yaza saklamak mümkün. Kullandığınız malzeme hangi mevsime ait olursa olsun, bu ürünlerin tadını çıkarmak için tek ihtiyacınız olan şey saklama tekniklerini doğru bilmeniz.
Waldorf materyallerinden biri olan Gökkuşağı materyali, farklı kombinasyonlarla birbirinden değişik tasarımlar üretebileceğiniz özel bir üründür.Yapısı gereği şekil üretirken düşünmeyi ve planlamayı gerektirir.
Çocuklar bol bol değişik kombinasyonlar deneyerek sıkılmadan oynarlar.Büyükten küçüğe iç içe geçmiş olan bu materyal, aynı zamanda matematik becerilerine de bir ön hazırlık niteliğindedir.
Çocuk bu parçaları büyüklüklerine göre ayırıp sıralayabiliyor.Yaratıcılık ve üretkenliği tetikleyen, dikkat süresini uzatan, dengede tutmak için yapılan çabayla el-göz koordinasyonuna katkıda bulunan ve hafif pürüzlü ahşap yüzeyi sayesinde dokunsal duyuyuda uyandırır.
Kazanımları;
Yaratıcılık ve üretkenlik
Dikkat ve konsantrasyon gelişimi
El-göz koordinasyonu
Kombinasyon yapabilme becerisinin gelişimi
Bilişsel gelişim
Denge sağlama
Sıralama
Matematiğe ön hazırlık
Dokunsal duyunun hassaslaştırılması
Bireysel olarak kendi bedenini, bedenden çıkan sesleri ve hareketlerini tanıma,keşfetme ve kendi bedeniyle müzik yapabilme olanaklarını araştırma
Beden koordinasyonu, denge, psikomotor becerilerin gelişmesi
Ritim duygusunun yenilenmesi, ortak ritimde buluşma ve tadını çıkarma
Kendine güven, liderlik, yeni deneyimlere açık olma becerilerinin gelişmesi
Ekip olmada birbirini tanıma, ilişki kurma
Bireyler arası ve ekip içerisinde iletişimi artırma, farklı yollarla da iletişim kurulabileceğini fark etme
Ekip olarak ortak bir amaç için birlikte hareket edebilme, işbirliği
Ekip olarak karar alabilme, uygulamaya geçebilme
Ekip içerisinde liderlik deneyimleri kazanma
Yaratıcı fikir geliştirme, problem çözme becerilerinin gelişmesi
Birlikte keyifli süreç yaşama deneyimi, duyguların ortaklaşabilmesi
5 duyu farkındalık çalışmaları ;
Montessori Duyu materyallerinden koku şişeleri ile eşleştirme çalışmalarıyla devam ediyoruz.
Burnumuzun koklama hassasiyeti; duyularımızda çok güçlüdür. Bazen aldığımız bir koku bizi yıllar öncesine
dair anı ve duygulara götürür. Bunun yanında geçici ve özneldir, sabit tutulamaz, zamanla değişebilir.
Koklama alıştırmaları çocuğun içinde yaşadığı dünyayı daha bilinçli incelemesine ve kavramasına yardımcı
olur. Bu etkinlik ile; ince motor gelişimi, el göz koordinasyonu, denge ve koordinasyon, dikkat, parmak kas
gelişimi, zeka gelişimi, fiziksel gelişim, görsel algı hafıza kazanımlarına yardımcı olunur
Okulumuzda öğrencilerimiz için farklı teknik ve etkinliklerle öğrencilerimizin saymayı öğrenmelerini kolaylaştırıyoruz. Eğlenerek öğrenen miniklerimizin eğitim algısı maksimum seviyeye ulaşıyor.
Işıl Işık Kreş ve Gündüz Bakımevi olarak öğrencilerimizin meyveleri öğrenmesi için meyvelerin yaşam döngüsünü inceliyoruz. Bugün öğrendiğimiz meyve öğrencilerimizin çok sevdiği karpuz oldu
Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi olarak öğrencilerimizle beraber Dünya Su Günü'nü kutladık. Suyu ve önemini kavradığımız bu etkinliğimizde doğa sevgisinin gelişimine katkıda bulunduk.
Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi olarak öğrencilerimize vizyon katmak için dünyanın farklı ülkelerini ve kültürlerini tanıtmaktayız. Bugün öğrendiğimiz ülkemiz Avustralya oldu,
Işıl Işık Kreş ve Gündüz Bakımevi olarak öğrencilerimizin zihinsel gelişimine katkıda bulunmak ve doku duyusunu geliştirmek için sert-yumuşak kavramı etkinlikleri gerçekleştirmekteyiz.
Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi olarak öğrencilerimize küçük yaşta doğa sevgisini aşılamak için bitki yaşam döngüsü etkinliği gerçekleştirdik. Bir bitkinin bütün evrelerini öğrencilerimize tanıtarak pekiştirmelerini sağladık.
Işıl Işık Kreş ve Gündüz Bakımevi'nde öğrencilerimizi ilkokula en hazır şekilde yetiştirmekteyiz. Bugün çeşitli tekniklerle öğrencilerimizin sayıları öğrenmesini sağladık.
Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi olarak öğrencilerimizi at biniciliği çiftliği gezisi yaptık. Hayvan sevgisini küçük yaşta öğrencilerimize aşılamaktayız.
Okulumuz öğretmenleri öğrencilerimiz için trafik etkinliği düzenlendi. Çocukların okul öncesi dönemde alacağı bilinçli trafik eğitimi, bireyin trafik kurallarına riayet etmesini bir alışkanlık ve yaşam tarzı olarak görebilmesini sağlayacaktır.
WALDORF ARAÇLARIMIZ SOMUTLASTIRARAK OYUNLASTIRMADA BİZE SIK SIK EŞLİK EDER.
İKİ ARKADAS KIRMIZI ÇATILI EVİN ÖNÜNDE SOHBET ETMEDEN ÖNCE MAVİ ÇATILI EVİN ARKASINA ARABALARINI PARK ETTİLER VE BAŞLADI OYUN..
MATEMATİK ATÖLYEMİZDE MİNİKLERİMİZ SAYILARLA ÇALIŞTILAR.
GENELLİKLE KULAK AŞİNALIĞIYLA 1-2-3 SAYABİLİYOR ÇOCUKLAR ANCAK MİKTARINI BİLEMİYOR.
BU ÇALIŞMA SAYIYARIN SEMBOLLARINI 1-2-3 Ü GÖRSEL OLARAK TANITIRKEN MİKTARLARINI DA SOMUTLAŞTIRARAK ÖĞRENMEYE SUNUYOR.
DİKKAT VE ODAKLANMA GEREKTİREN AKTARMA ÇALIŞMALARININ KEYİFLİLRİNDEN SÜNGERLE SU AKTARMA .SIKIP BIRAKMA HAREKETİ İLE GÜÇLENSİN EL KASLARI.
AKTARILAN KABIN DIŞINA TAŞIRMAMAYA ÖZEN GÖSTERİR ÇOCUK,TAŞIRSA DA SORUN DEĞİLTEPSİSİNİ TEMİZLER .
TABİKİ SAĞLIKLI BESLENME ÇABASI İÇERİSİNDEYİZ.
DENGELİ VE YETERLİ BİR MENÜ HAZIRLIYORUZ.
COCUKLARIMIZA YEMEKLERİNİ YİYEBİLMELERİ İÇİN FIRSAT VERİYORUZ.
YEMEK YERKEN DÖKÜLÜNCE CATALI ,KASIGI ELİNDEN ALIP YEDİRMİYORUZ.SİZ DE FIRSAT VERİN OLUR MU?
KALEM TUTMADAN ÖNCE DOKUNURUZ RAKAMLARA
PARMAK UCLARIMIZ COK AKILLI
HEMEN KAYDEDER KAS HAFIZASINA
SONRA KUMA YAZAR MİNİK PARMAKLAR
SONRA KAGIDA KALEME GECER
0-24 AY ARASI BEBEK GRUBUMUZLA ERYAMANDA BEBEK KABUL EDEBİLME RUHSATINA SAHİP OLDUĞUMUZU BİLİYOR MUYDUNUZ?
BEBEK BAKIMI VE EĞİTİMİNDE BİLGİ VE TECRÜBEYLE
DONANIMLI KURUMUMUZDA BEBEKLERİMİZİ SEVGİYLE BÜYÜTÜYORUZ.
EKİM AYINDA MİMARLIK-MÜHENDİSLİK MESLEKLERİNİ TANITTIK ÇOCUKLARIMIZA.
TABİKİ OYUNLASTIRINCA ÖGRENME KEYİFLİ SONUCLAR VERDİ.
İŞ GÜVENLİĞİNİ İHMAL ETMEDİK.TAKTIK BARETLERİMİZİ
SANAT ATÖLYEMİZDE PUANTİYELERİN KRALİÇESİ YAYOİ KUSAMA KONUĞUMUZDU.
SANATÇIYI VE ESERLERİNİ İNCELEDİ ÇOCUKLARIMIZ.FARKLI BİR SANATÇI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜLER.
BİZ DE ALDIK BOYALARIMIZI ,FIRCALARIMIZI,
BALKABAĞIMIZI PUANLARLA SÜSLEDİK.
EKİM AYINDA ÜNLÜ RESSAM PİET MONDRİAN'I TANITTIK ÇOCUKLARIMIZA.
KIRMIZI,SARI VE MAVİLİ KOMPOZİSYONUNU INCELEDİK.
ÇALIŞMASINDAN ESİNLENEREK ÇOCUKLARIMIZ DA KENDİ ESERLERİNİ OLUSTURDULAR.
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
HER YER AY YILDIZLI ŞANLI BAYRAĞIMIZLA SUSLENSİN.
KALPLERE VATAN SEVGİSİ İŞLENSİN.
ÜLKEMİZİN DOĞUM GUNU KUTLU OLSUN.
10-16 KASIM ATATÜRK'Ü ANMA HAFTASI..
OKULUMUZU ATATÜRK'UN HAYATINI TANITAN GÖRSELLERLE DONATTIK.
EN SEVDİĞİ YEMEK,EN SEVDİĞİ TÜRKÜ,
YUZERKEN,DANS EDERKEN ,AT BİNERKEN GÖRDÜK.
BEMBEYAZ GÖMLEKLERİNİ,ŞIK KIYAFETLERİNİN NE KADAR YAKISTIĞINDAN BAHSETTİK.
BİR DE KÖPEĞİ FOX'LA TANIŞTIK.
FİKİRLERİNDEN AYRILMAYACAGİMİZİ,
BIRAKTIĞI İZLERDEN TAKİP ETTİĞİMİZİ SÖYLEDİK KALBİMİZDEN.
BİLİYORUZ O DUYDU BİZİ.
çocuklara fırsat vermezsek neler yapabileceklerini bilemeyiz.montessori günlük yaşam becerileri calışmalarında çocugun kendi kendisine yetebilmesi,günlük ihtiyaçlarını karşılayabilecek konuma gelmesi hedeflenir.
çocuk kendisi için yemek hazırlarken veya tabağına yemek servisi yaparken baslangıçta beden farkındalığı yeterli düzeyde olmadığından ne kadar yemekle doyacagına karar veremeyebilir.okulumuzda yemek servislerini çocuklar kendisi yapar.örneğin tabağına aldıgı yemek miktarı kendısıne yetmeyen cocuğa 'ihtiyacından daha az yemek almıssın,bıraz daha fazla alırsan enerjin düşmez.'gibi yapıcı konusmalar yaparız.
mutfakta çalışmak cocuklar için hm keyifli hem merak uyandırıcı..içinde sayma-ölçme-tartma konularında matematik,aktarma-rendeleme-dilimleme gibi konularda günlük yaşam becerileri,karışan malzemelerin tepkimeye girmesinde(sirke-karbonat gibi) bilim-deney var.
sıcak-ılık-soğuk kavramlarını da aktarabildiğimiz dokunma duyusu çalışmamız keyifli geçti. Su kullanarak hazırladığımız çalışmalar hep çok keyifli :)
ellerimiz ne kadar hassas yaşayarak deneyimledik.
beş duyumuzu tanıdık,montessori duyu materyallerimizden koku şişeleri ile çalıştık. koku şişelerimizin içine herbir esansiyel yağdan damlattık. çocuklar koku alma duyuları ile eş kokuları buldular.Minik burunlar yorulup koku ayırt etmekte zorlandığında kahvenin keskin kokusundan yardım aldık.
Montessori duyu araçları ile çalışmalara başlamadan önce beş duyumuz hakkında sohbet ettik. tabiki çocuklar herbir duyumuzun görevini biliyorlardı,biz hatırlatmak istedik :)
Korkularımızın üzerine ışık tutma fikrinden yola çıkarak,kaygıları ve korkuları olan çocuklarımızı rahatlatmak istedik.
Önce el fenerini tanıttık cocuklarımıza ,evlerinde de varmıs ögrendik :)
Elimizde hayali bir el feneri olsun korkuların üzerine tutunca korkular pufff kaybolsun,karanlık korkusu,düşme korkusu,kedi-köpek korkusu,okula baslangıç korkusu hepsi uçup gitsin diledik.Hayali çok keyifliydi ,gerçek olacağına da ınancımız tam.
● Okulun benimsediği eğitim sistemi/yaklaşımı nelerdir?
- Montessori Eğitimi
● Tuvalet eğitimi veriliyor mu?
- Evet
● Güvenlik nasıl sağlanıyor?
- Kamera
● Yemekler okulda mı hazırlanıyor yoksa dışardan mı getiriliyor?
- Okulda hazırlanıyor
● Oyuncaklar ağırlıklı olarak hangi materyallerden yapılmış?
- Ahşap
● Branş derslerini kimler veriyor?
- Sınıf Öğretmenleri
- Alanında Eğitimli Branş Öğretmenleri
● Okul gezilerinde çocuklara kimler refakat ediyor?
- İdareciler
- Öğretmenler
● Okulda görev alan öğretmenlerin branşları nelerdir?
- Okul Öncesi Öğretmeni
● Çocuklarla oynanan oyunlarda, onlara hangi becerilerin kazandırılması amaçlanıyor?
- Kaba Motor Becerileri
- İnce Motor Becerileri
- El-Göz Koordinasyonu
- Muhakeme Becerisi
- İletişim Becerisi
- Zeka Gelişimi
- Duygu Gelişimi
- Dil/Konuşma Gelişimi
- Benlik Gelişimi
- Bağımsızlık
- Ahlak Gelişimi
- Denge ve Koordinasyon
● Okulda Bulunan Eğitim Materyalleri Nelerdir?
- Gems Materyalleri
- Fen ve Matematik Eğitici Materyaller
- Akıl ve Zeka Kutu Oyunları
- Robotik Kodlama Materyalleri
- Montessori Materyalleri
- Resim Araç ve Gereçleri
- Koordinasyon Aletleri
- Çocuk Oyun Parkı
● Özel gereksinim öğrencisi (kaynaştırma öğrencisi) kabul ediyor musunuz?
- Evet
Bu okul hakkındaki yorumunu çok merak ediyoruz!
Bu okul ile ilgili tecrübelerini yazarak
çocuklarını bu okula yazdırmak isteyen velilerin karar sürecine
yardımcı
olabilirsin.
Okul Seçerken
Yardıma mı İhtiyacınız
Var?
Hemen
Arayın!
Üye Girişi
Üye Ol
2 bebeğimi güvenle bıraktığım bir kurum, onların memnuniyetine şahit oluyorsunuz isteyerek ve severek gidiyorlar
Okulumuz ve öğretmenlerimizden çok memnunuz çocuğumun gelişimi için uygun olan herturlu malzeme mevcut okul olarak değil tam bir aile sıcaklığında bir yerOkulda şu yapılsın diyebilecek bişey yok okulda diğer okullara bakarak çok fazla aktivite ürünü mevcut. Bahçesinde bile çocuklar için doğal yaşam alanı bile düşünülüp yapılmış. Okulumuzun öğretmenlerinin hepsinden çok teşekkür ederiz
Öğretmenlerimiz çok ilgili oyuncak, eğitim açısından çok zengin bir okul. Okulun yan bahçesi çocuklar için çok avantajlı toprakla birebir temas halinde olmaları, hayvanlarla bir arada olmaları çok güzel.
Oglum henüz 3 yaşında bile değildi kreş ile taniştigimizda öğretmenlerin sevgisi ilgisi sevecenligi kurucusu Feyza hanımın anne sefkati samimiyeti güler yüzü ile çocuğum hemen uyum sagladi yemek yiyormu uyudumu diye hiç düşünmedim bile özverili çözüm odaklı bir kurum öğretmenleriyle birebir iletişim içinde olmak ayrıca çok güzel çocuğum şuan 4 yaşında ve her sabah ilk günkü kadar heyecanli ve severek gidip akşam eve mutlu bir şekilde dönüyor gözünüzün arkada kalmadığı bir kurum kurumdan öte çocuğum için sevgi dolu sicacik bir yuva annelere tavsiye ederim :)Bence her anlamda dolu dolu geliştirmesini düşündüğüm bir konu yok
Yaklaşık 30 yıllık eğitimciyim.Okulun instagram sayfasını tesadüfen görüp takibe aldım.Yapılan çalışmalar çocukların sıradan bir kreş ortamından son derece farklı olarak bütünlüklü bir anlayışla eğitim alıyorlar. Gönülden tebrik ederim.
Oyun gruplarıyla tanıştığımız okulumuzda yıllardır çocuğum eğitim öğretim görüyor,anne sevgisini aratmayan yönetici ve öğretmenlerine burdan da teşekkür etmek isterim,çocuğumun düzenli kilo artışını takip ederken size minnettar oluyorum iyiki varsınız
Bizim güzel okulumuz. Çocuğunuza sevgi dolu kendini rahatça ifade edebileceği bir kreş arıyorsanız hiç şüphe etmeyin. Oğlum da kızım da çok severek gidip geldi. Bizim için çok değerlisiniz. İyi ki yollarımız kesişmiş. Her şey için çok teşekkürler.
Bu kurum sadece bir eğitim öğretim yuvası değil tam anlamıyla bir aile ortamı. Kızım yıllarca bu ortamda bulundu ve şimdi ilkokul öğrencisi kızımın temeli bu kurumdaki sihirli ellere ait. İyi ki sizleri tanımışız İyi ki yollarımız kesişmiş. Kızımı hiçbir yere emanet edemezken Bu aile ortamında gözüm hiç arkada kalmadı. Siz bizim iyi kimizsiniz!
Anne şefkati ile bakılan , çok güzel özenle seçilen öğretmen kadrosuyla eğitim veren sıcacık bir okulumuzdu. İki kuzumu burada üç yıl boyunca gözüm kapalı büyüttük gözü yaşlı ayrıldık.Okulun kendini geliştirmesi gerektigi yanları bizim düşünmemize gerek kalmadan bizden daha önce düşünüp hemen gerçekleştiren bi kurum
İki kizimida çok küçük yaşlarda ışıl ışıl'a gönderdim. hatta başa cikamadigim küçük kizimi bile Genel olarak geliştirilmesi gereken herşey önceden düşünülüp uygulamaya geçildiği için gereksiz yorum yapmayacağım. İyi ki varsınız Feyza hanım
2 yıl boyunca sorunsuz ve mutlu bir kreş deneyimi yaşamak paha biçilemez. Anaokuluna bizi hazırlayan öğretmenlerimize teşekkürler. Başta Feyza hanımın ilgisine çok teşekkür ederiz. Ordaki tüm öocuklar onunda çocuğuOkul yeni yeriyle mükemmelliğine mükemmellik kattı. Daha çok öğrenciye kucak açacağı için mutluyum
Feyza hanımın kendın emin duruşu ve öğretmenlerinin güler yüzü ile güzel bir dönsme başladık. Oğlumuz mutlu ve hep birseyler öğreniyor. Boş zaman geçirilmediği ve çocuklar için ugraşıldı net. Umarız böyle devam eder ve bu okuldan mezun oluruz.Velilere bilgi vermek için içşn veli bilgilendirme defteri veya bi sistem olmalı bence
Kızım ellerinde büyüdü. Gözüm kapalı güvendiğim her konuda çok başarılı bir kreş hem doğal içerikli yemek menüleri hem çocukların duygu dünyasını çok iyi anlayan ahlaklı düşünceli nazik çocuklar yetiştiren Bi kreş çok şanslıyız yolumuz kesiştiği için Feyza hanım ve Fatoş hanıma çok teşekkür ederiz Yolları açık olsun böyle kurumlar bu devirde bulunmaz her çocuğu kendi çocuğu gibi görüp ona göre ilgileniyorlar Biz ilkokul için ayrılmak zorunda kaldık ilgi ve alakanız için çok teşekkürler
Özel Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi
Değerli velim kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Montessori eğitiminin bilincinde,tüm eğitim materyallerine sahip eğitim beklentilerinizi fazlasıyla karşılayabilecek aynı zamanda ilgili,sabirli, şevkatli güvenilir okul.
Özel Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi
Montessori eğitiminin önemininin farkında olan değerli velimiz çok tesekkür ederiz.
Bizim Aselimiz 3-3,5 yıldır Feyza annemizin yani ışıl ışıl kurumuna gitti.Bizim kızımız kreşe başladığında konuşamıyordu sıkıntılarımız vardı.Ama Feyza annemizin ve öğretmenlerimizin sabrı,ilgisi,şevkati ve bizi doğru yönlendirmesi sonucu beraber el birliği ile çok yol katettik.Özel eğitimcilerimizle sürekli temas halinde ve beraber hareket ettiler.Sürekli Asele daha nasıl faydalı olabiliriz diye düşündüler.Kuzucuğumuzu el birliği ile ilerlettik,büyüttük.Şimdi güzel kızımız 6,5 yaşında bu sene anaokuluna başladık.Biz Feyza annemizle vedalaşmayı kabul etmedik çünkü Feyza annemiz bizim hep hayatımızda olacak daha kuzumuzun beraber çok güzel günlerini göreceğiz.Kesinlikle tavsiye edeceğim ve yakın çevremdeki herkeside yönlendirdiğim bir kurum.İyi ki karşımıza çıktılar,iyi ki kızımın ilk eğitimcileri oldular sayelerinde çok yok katettik.Bizi hiç bir konuda yalnız bırakmadılar arkamızda değil hep yanıbaşımızda oldular.Hep beraber yol aldık.İyi ki varsınız sizleri çoook seviyoruz❤️Biz her şeyden çooook memnunuz
Özel Işıl Işıl Kreş ve Gündüz Bakımevi
Çok tesekkür ederiz Tuğba hanım değerli yorumunuz için.