
AİLE KATILIM
Aile katılımı aracılığıyla çocuklar çok daha etkili öğrenirken, aileler de çocuklarıyla geliştirdikleri olumlu iletişim sayesinde birlikte aile olmaktan keyif ve neşe duyarlar, aile olmanın tadını çıkarabilirler. Aile, anne, baba, çocuk bağlanması açısından bu son derece önemli bir psikososyal gelişme.
DEĞERLER EĞİTİMİ
Değerler eğitimi, bireylerin sevgi, saygı, adalet, hoşgörü, dürüstlük ve sorumluluk gibi temel insani ve toplumsal değerleri kazanmasını sağlamak için verilen bir eğitim sürecidir. Bu eğitim, sadece akademik başarıya odaklanmaz; bireyin ahlaki, sosyal ve kültürel açıdan da donanımlı olmasını hedeflenmektedir.1
GEMS (GÖZETİMLİ KEŞİF)
Çocukların sosyal, duygusal, bilişsel ve motor becerilerinin gelişmesini sağlayan temel yeteneklerdir. Bu dönemde çocuklar, paylaşmayı, sıra beklemeyi, kendini ifade etmeyi ve problem çözmeyi öğrenir.
DEĞERLER EĞİTİMİ
Okul öncesi dönemde verilen değerler eğitimi, çocukların ilerleyen yaşlarda daha bilinçli, saygılı ve empatik bireyler olmalarını sağlar. Bu eğitim, çocukların gelecekteki sosyal ilişkilerini, akademik başarılarını ve kişisel mutluluklarını olumlu yönde etkiler.
YEŞİLAY HAFTASI
Belirli Gün ve Haftalarda Yapılan Etkinliklerin Hedefleri
1 Dinî ve millî bayramlarımızın, gelenek ve göreneklerimizin toplumsal yaşayışımızdaki önemini kavrayabilme. 2 Yurt ve ulus sevgisini geliştirebilme. 3 Barış, insan hakları ve kardeşlik konularında bilinçlenebilme.
MATEMATİK
Okul öncesi matematik eğitiminin hedefi nedir?
Okul öncesi dönemde etkili bir matematik eğitimi alan çocuk, becerilerini ve yeteneklerini geliştirirken matematikten yardım alır. Matematiğin sunduğu problem çözme, mantık yürütme ya da neden sonuç ilişkisi çocukların yeteneklerinin gelişmesini en etkili şekilde desteklemektedir.
NESNELER
Nesne/varlıkların rengini ayırt eder, karşılaştırır.
Nesne/varlıkların şeklini ayırt eder, karşılaştırır.
Nesne/varlıkların büyüklüğünü ayırt eder, karşılaştırır.
Nesne/varlıkların dokusunu ayırt eder, karşılaştırır.
FEN BİLGİSİ - GEMS
Gems ilişki kurabilme, düzenleme, ifade etme, deneyler yapma, bilinçli tahminlerde bulunma, uygulama, karşılaştırma yapma, gözlem yapma gibi bilimsel beceri süreç kazanımlarını destekler nitelikte hazırlanmıştır.
MONTESSORİ GÜNLÜK YAŞAM
Hareket koordinasyonunu kontrol etmeyi, sabırlı olmayı, odaklanarak çalışmayı ve olay sıralamasını öğrenirler. -Kendi sınırlarını ve yeterliliklerini geliştirmeyi öğrenirler; böylece üretkenliklerinin ve kendi güçlerinin farkına varırlar.
DEĞERLER EĞİTİMİ
Değerler eğitimi, öğrencilerin etik değerleri benimsemelerine, empati ve hoşgörü becerilerini geliştirmelerine, sorun çözme ve karar verme yeteneklerini kazanmalarına ve toplumsal uyum içinde yaşamalarına katkı sağlar.
EŞLEŞTİRME
Varlıkları ve işlevlerini tanıyarak çevresiyle ilgili farkındalık düzeyi artar. Dikkat süresi artar ve böylece akademik çalışmalarda dikkatini devam ettirir. Benzerlik ve farklılıkları ayırt eder. Varlıkları biçimlerine ve işlevlerine göre eşleştirir.
MONTESSORİ DUYU BÜTÜNLEME
Duyu bütünleme, aktivite performansını ve katılımı desteklemek için duyuları algılamayı, değiştirmeyi, düzenlemeyi ve yorumlamayı içerir. Bunu yaparken, çocuğun gelişmiş davranış, öğrenme ve sosyal katılım yeteneğini destekler.
ÇİZGİ ÇALIŞMASI
Çizgi çalışması sayesinde çocuklar el göz koordinasyonunu geliştirir , görsel algı becerilerini güçlendirir , odak sürelerinin artışı desteklenir , ince motor becerilerini arttırır , ayrıntılara dikkat verme kazanımı sağlar , eğlenceli vakit geçirir.
MONTESSORİ GÜNLÜK YAŞAM BECERİSİ
Günlük yaşam bölümü ile yapılan çalışmalar sonucu çocuklar;
-Hareket koordinasyonunu kontrol etmeyi, sabırlı olmayı, odaklanarak çalışmayı ve olay sıralamasını öğrenirler. -Kendi sınırlarını ve yeterliliklerini geliştirmeyi öğrenirler; böylece üretkenliklerinin ve kendi güçlerinin farkına varırlar.
İNDİRİM KAMPANYASI
İSTANBUL FATİH DE İLK VE TEK MONTESSORİ OKULU
Özel Özgür Çocuklar Montessori Anaokulunda 31 Ocak Tarihine kadar geçerli % 40 İNDİRİM. 3-6 Yaş grubu öğrencilerimizi Bekliyoruz FIRSATI KAÇIRMAYIN!!!
OKUL ÖNCESİ SES ÇALIŞMASI
Okul öncesi eğitim programında okuma ve yazma öğretimi olmamasına rağmen, okul öncesi eğitim kurumlarında zaman zaman bu yönde uygulamalara rastlanılmaktadır.
GEMS
Gems eğitimi, okul öncesi çocuklarını bilimsel kavramlara oyun aracılığı ile götürür. Çocuklar bu sayede matematik gibi genellikle ön yargılı davranılan derslere karşı olumlu tutum geliştirirler. Gems eğitiminde amaç çok iyi soru sormaktır.
FEN BİGİSİ
Bu etkinlikler sayesinde çocuklar, sözel iletişim becerilerinin gelişmesi, bağımsız düşünme ve yorumlama yeteneklerinin gelişmesi, zihinsel bakımdan uyarılmaları, çevreye karşı daha duyarlı hale gelmeleri gibi alanlarda desteklenmektedirler.
GÜNLÜK YAŞAM
Günlük yaşam becerileri etkinlikleri, çocukların pratik hayat ile ilgili uygulamaları taklit etmelerine izin verir. Örneğin, halıyı toplama, yerleri silme, stil uygulamaları, jimnastik ve ritmik uygulamalar ve bir doğru üzerinde yürüme gibi aktivitelerle çocukların hareket kabiliyeti ve kavramsal anlayışı geliştirilir.
DUYU ÇALIŞKMASI
Duyu eğitimi, çocuk doğduğu andan itibaren başlayan bir eğitimdir. Duyu eğitimi, çocuklarda beş duyunun etkin biçimde kullanımını sağlayarak beyin yapılarının daha hızlı gelişmesine neden olur ve kavram gelişiminin temelini oluşturur.
KAYITLARIMIZ DEVAM EDİYOR
Özgür Çocuklar Montessori Anaokulunda 2-3-4-5-6 yaş öğrenci kayıtlarımız devam etmektedir. Çocuklarınızı güvenerek bırakacağınız Özgür çocuklarda paylaşmayı, öz güveni, aile ve ahlaki değerleri, sosyal yaşam, günlük yaşam becerileri kazanmayı Motor becerileri , bilişsel becerileri, düşünme ,uyarlama becerileri tam kapsamlı verilmektedir. Deneyimli öğretmen ve personel kadrosu ile Özgür Çocuklar Anaokulu ailesine bekliyoruz.
OKUL ÖNCESİ
Çocukların beden, zihin ve duygu gelişimini ve iyi alışkanlıklar kazanmasını sağlamak, Onları ilkokula hazırlamak, Şartları elverişsiz çevrelerden ve ailelerden gelen çocuklar için ortak bir yetiştirme ortamı hazırlamaktır, Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel konuşmalarını sağlamaktır.
FEN VE BİLİM ÇALIŞMASI
Parça bütün becerileri özellikle özel gereksinimli çocukların en çok sıkıntı yaşadığı görsel uzamsal becerilerinin gelişimine katkı sunar. Görsel uzamsal zeka iki ya da daha fazla objenin kendisiyle ve birbiriyle olan ilişkilerini algılama olarak tanımlanmaktadır.
EKMEĞİN HİKAYESİ
Değerler eğitimi ile çocuklar , tutum ve davranışlarını iyi bir şekilde yürütebileceklerdir. Yaşadığı toplum tarafından kabul görebilecek , hayata olumlu bakabilecek, sorumluluklarını yerine getirebilecek, empati kurabilecek sağlıklı bir kişilik sergileyen bireyler olarak yetişeceklerdir.
MONTESSORİ AKTARMA
Aktarma çalışması faydaları : İnce motor becerilerinin ve el göz koordinasyonunun gelişimi, konsantrasyon, muhakeme yeteneği, kuvvet kontrolü, öz kontrol, yazıya hazırlık, düzen, bağımsızlık, 3 parmak kullanma yeteneğinin gelişimini sağlar.
MOTOR BECERİSİ
İnce motor becerileri, el, parmak gibi küçük kas gruplarının kullanımını kapsar. Bu becerilerin gelişimiyle bir çocuk; yazma, kendini besleme, düğme ilikleme, fermuar açıp kapama gibi önemli görevleri yapabilir.
DEĞERLER EĞİTİMİ
Değerler eğitimi ile çocuklar , tutum ve davranışlarını iyi bir şekilde yürütebileceklerdir. Yaşadığı toplum tarafından kabul görebilecek , hayata olumlu bakabilecek, sorumluluklarını yerine getirebilecek, empati kurabilecek sağlıklı bir kişilik sergileyen bireyler olarak yetişeceklerdir.
SANAT ETKİNLİĞİ
Çocuğun sanat etkinlikleri yolu ile elde ettiği kazanımlar estetik farkındalığı arttırarak yaratıcı düşünme becerilerini geliştirir. Duygularını ve düşüncelerini sanat eserine yansıtan çocuk sanat eserinin değerinin farkına varır. Yaptığı sanat eserinde anlatmak istediği duyguyu farklı yaratıcı yolarla ifade edebilir.
YERLİ MALI
Yerli Malı Haftasının Amacı; Türk halkının yerli üretim ürünlerine olan farkındalığını artırmayı hedefler. Bu hafta, sadece yerli malı kullanmanın ekonomik açıdan sağladığı faydaları öğretmekle kalmaz, aynı zamanda ülke ekonomisinin güçlendirilmesine de katkı sağlar. Dışa bağımlılığın azaltılması ve yerli sanayiye destek verilmesi gibi ekonomik hedefler de bu haftanın ana temalarındandır. Ayrıca, öğrencilere erken yaşlardan itibaren tasarruf alışkanlıkları kazandırılmaya çalışılır.
YERLİ MALI
Yerli Malı Haftasının Amacı; Türk halkının yerli üretim ürünlerine olan farkındalığını artırmayı hedefler. Bu hafta, sadece yerli malı kullanmanın ekonomik açıdan sağladığı faydaları öğretmekle kalmaz, aynı zamanda ülke ekonomisinin güçlendirilmesine de katkı sağlar. Dışa bağımlılığın azaltılması ve yerli sanayiye destek verilmesi gibi ekonomik hedefler de bu haftanın ana temalarındandır. Ayrıca, öğrencilere erken yaşlardan itibaren tasarruf alışkanlıkları kazandırılmaya çalışılır.
MONTESSORİ ( KULPLU SİLİNDİR)
El-Göz Koordinasyonu
Küçük Kas Gelişimi
Yazmaya Ön Hazırlık
Matematiksel Becerilerin Gelişimi (Uzunluk, Ağırlık, Hacim, Çap, Genişlik, Büyüklük ve Küçüklük vb.)
Problem Çözme
Görsel Duyunun Gelişimi
Görsel Hafıza
İç Disiplin
SCAMPER
Okul öncesi dönemden başlayarak tüm yaş gruplarında kullanılabilen uygulaması kolay, eğlenceli bir tekniktir. Yöntem çocuklara farklı düşünmeyi, problemlere alternatif çözümler üretmeyi, sezgilerini kullanmayı öğretir. Zihinsel kalıpların dışına çıkma becerisi kazandırır ve çocuğun hayal gücünü geliştirir.
DENEY
Deney yapmanın faydaları: Deneyler, çocuğa araştırma yapma alışkanlığı kazandırır. Deneyler, çocukların bilimsel süreç becerilerinin kazanılmasını sağlar. Detaylı düşünme becerileri gelişir. Deney yapan çocuklar, neden sonuç ilişkisi kurarak problem çözmeyi öğrenir ve problem çözme becerileri gelişir.
MANDALİNA KAÇ DİLİM?
Okul öncesi dönemde etkili bir matematik eğitimi alan çocuk, becerilerini ve yeteneklerini geliştirirken matematikten yardım alır. Matematiğin sunduğu problem çözme, mantık yürütme ya da neden sonuç ilişkisi çocukların yeteneklerinin gelişmesini en etkili şekilde desteklemektedir.
YEŞİL RENGİ ÖĞRENİYORUM
British Columbia Üniversitesi tarafından yapılan araştırmaya göre renkler öğrenmede konsantrasyon, dikkat ve hafıza uyarımını direkt etkiliyor. Araştırma sonunda mavi ve kırmızı renklerin bilişsel yetenekleri ve beyin fonksiyonlarının gelişimine katkı sağladığı belirtiliyor.
KAVRAM ÇALIŞMASI
Montessori eğitimde kavram çalışmalarının bir çok yönden faydası vardır. Çevrenin karmaşıklığını azaltır.
Çevredeki nesnelerin tanınmasını kolaylaştırır.
Nesneler ve olaylarla yeni karşılaşmada yeniden öğrenme gereğini azaltır.
Etkinlikleri planlama ve onlara yön verme yardım eder.
Nesne ve olay sınıflarını ilişkilendirme ve sıralandırmaya yardımcı olur.
Kısaca kavramlar, çocuğun (ve yetişkinin) düşünmesini kolaylaştırma ve kesinleştirmeyi mümkün kılarlar.
GÜNLÜK YAŞAM
Dünya Sağlık Örgütü yaşam becerilerini on başlık altında toplamaktadır. Bu beceriler karar verme, problem çözme, yaratıcı düşünme, eleştirel düşünme, etkili iletişim, kişiler arası iletişim, öz farkındalık, empati, duygularla baş etme ve stresle baş etme becerileridir .Günlük yaşam becerilerin temel amacı bireyin kendi kendine yetmesini ve başkasına fazla ihtiyaç duymadan ayakları üzerinde durabilmesini sağlamaktır. Bireyler, doğumdan başlayarak gelişim süreci içinde pek çok beceri kazanmaktadır.
AYET AYAET KEŞFET ''NAR''
Değerler eğitimi dersimizde Ayet Ayet Keşfet atölyesinin konusu Nar'dı . NAR'IN faziletini Kur'an'da geçen ayet üzerine konuşuldu ve çocuklarla birlikte nar taneleri büyüteç ile gözlemlendi.
DÜNYANIN KATMANLARI
Okul öncesi dönemdeki fen eğitimi, çocukların çevrelerinde meydana gelen doğa olaylarıyla ilgili mantıklı çıkarımlar yapabilmesine, karşılaşacakları problemlerde bilimsel süreç becerilerini kullanabilmesine katkı sağlamaktadır ve bu nedenle fen eğitimi çocukların gelişimi için oldukça önemlidir . Okul öncesi dönemde çocukların fen ile ilgili sahip oldukları yanlış bilgileri, düşünceleri özellikle dikkate alıp etkinlikler düzenlenmesi gerekmektedir. Çünkü erken yaşlarda yanlış öğrenilen kavramlar, ilerleyen yıllarda kavram yanılgılarının oluşmasına ve kemikleşmesine zemin hazırlayabilir . Bu bağlamda, okul öncesi dönemde fen konularıyla ilgili temel kavramların nasıl ele alınacağı, ne tür etkinlikler düzenlenerek kavram öğretimi gerçekleştirileceği de önem kazanmaktadır. Kavram; bir nesnenin veya düşüncenin zihindeki soyut ve genel tasarımı ve soyut olarak ifade edilebilir.
MONTESSORİ KIRMIZI MAVİ ÇUBUKLAR
Montessori eğitimi çocuğa neler kazandırır.
. Çocuk, kendi bireysel beceri ve ilgi alanında kendi hızıyla gelişir.
. Dikkatini yoğunlaştırmayı öğrenir.
. Çalışma isteğini ve zevkini geliştirir.
. Üretken olur.
. Kaygılarını en doğru şekilde nasıl dışa vurabileceğini öğrenir.
TARİHTE İZ BIRAKANLAR
Okul öncesi dönemde bilim eğitimi, çocukların çevrelerinde ve doğada gerçekleşen olayları tanımalarını, neden sonuç ilişkilerini algılamalarını ve bilime ilişkin temel bilgi, kavram ve deneyimleri edinmelerini sağlar.
SANAT ETKİNLİĞİ
Sanat etkinlikleri çocukların düşünme becerilerini geliştirir. Boyama, çizim, şekillendirme gibi aktiviteler, çocukların hayal güçlerini serbest bırakmalarına olanak tanır. Bir boş tuval veya kağıt, onların kendi dünyalarını tanımlama özgürlüğünü sağlar.
DÜNYA ÜLKELERİNİ TANIYALIM
Okul öncesi dönemde, çocuğun kendi kültürel değerlerine olumlu bir değer yargısı geliştirmesi
sağlıklı gelişmiş bir kültürel benlik oluşturabilmesini sağlamaktadır. Bu durum çocukların farklı kültürel değerlere sahip olan ortamlara uyum sağlamasını kolaylaştırmaktadır. Aksi takdirde -sağlıklı bir kültürel benlik oluşmazsa çocukların kendilerine olan güvenlerinde azalma, kültürel değerlerini kaybedeceği korkusuna kapılma ve devamında bazı değerlerine aşırı sahip çıkma davranışı gelişmekte, yaşadıkları toplumdan uzaklaşıp içe dönük bir karaktere dönüşebilmektedirler. Aynı zamanda, bu durum onların farklı değerler ile çatışmasına da neden olabilmektedir. Dolayısıyla geleceğin vatandaşlarının yetiştirilmesinde ve demokrasi kültürünün yerleşmesinde erken yaşlarda her şeyi daha çabuk öğrenebilen çocuklarda çok kültürlü bir eğitim verilmesi daha da önemli hale gelmektedir. Erken çocukluk eğitimcileri, çocuklara küçük yaşlarda verilecek çok kültürlü bir eğitimin onları okul yaşamlarında ve gerçek hayatta başarı elde etmede önemli fırsatlar sağlayacağı fikrini desteklemektedirler.
DEĞERLER EĞİTİMİ
Değerler eğitimi ile çocuklar , tutum ve davranışlarını iyi bir şekilde yürütebileceklerdir. Yaşadığı toplum tarafından kabul görebilecek , hayata olumlu bakabilecek, sorumluluklarını yerine getirebilecek, empati kurabilecek sağlıklı bir kişilik sergileyen bireyler olarak yetişeceklerdir.
İNGİLİZCE
İngilizce dil eğitimi Okul öncesi çocuklarının
Empati Yeteneklerini Geliştirir.
Farklı Kültürleri Tanırlar.
Seyahat Etmek Daha Eğlenceli Bir Hale Gelir.
Hayal dünyaları gelişir.
AYIN EVRELERİ
Okul öncesi dönemdeki fen eğitimi, çocukların çevrelerinde meydana gelen doğa olaylarıyla ilgili mantıklı çıkarımlar yapabilmesine, karşılaşacakları problemlerde bilimsel süreç becerilerini kullanabilmesine katkı sağlamaktadır ve bu nedenle fen eğitimi çocukların gelişimi için oldukça önemlidir . Okul öncesi dönemde çocukların fen ile ilgili sahip oldukları yanlış bilgileri, düşünceleri özellikle dikkate alıp etkinlikler düzenlenmesi gerekmektedir. Çünkü erken yaşlarda yanlış öğrenilen kavramlar, ilerleyen yıllarda kavram yanılgılarının oluşmasına ve kemikleşmesine zemin hazırlayabilir . Bu bağlamda, okul öncesi dönemde fen konularıyla ilgili temel kavramların nasıl ele alınacağı, ne tür etkinlikler düzenlenerek kavram öğretimi gerçekleştirileceği de önem kazanmaktadır. Kavram; bir nesnenin veya düşüncenin zihindeki soyut ve genel tasarımı ve soyut olarak ifade edilebilir.
MONTESSORİ RENK KARTELASI
Montessori renk tabletleri , renkleri çocuğa öğretmek, çevresindeki renkleri fark edebilmesi ve bilinçli olarak gözlemleyebilmesi için çocuğun farkındalık oluşturmasına yardım etmek için kullanılır. Ayrıca, çocuğun güzel bir rengi takdir etmesine yardımcı olup sanatsal çalışmalara hazırlar
GEMS EĞİTİMİ
Gems eğitimi, fen bilgisi eğitiminde çocukların gözetimli keşif yöntemi ile bilinçlenerek öğrenmelerini sağlamaktadır. Gözetimli keşif , çocuğun isteği doğrultusunda öğrenime katılmasını, görerek ve keşfederek öğrenmesini vurgulamaktadır. Kaliteli bir öğrenim sağlayan, rahat bir eğitim programıdır.
İZ BIRAKANLAR SERİSİ
Okul öncesi dönemde bilim eğitimi, çocukların çevrelerinde ve doğada gerçekleşen olayları tanımalarını, neden sonuç ilişkilerini algılamalarını ve bilime ilişkin temel bilgi, kavram ve deneyimleri edinmelerini sağlar.
KUR'AN HARFLERİ
Çocuklar için Kuran harflerini ve Kuran'ı öğrenmeye başlamanın kesin bir yaşı yok. Çocuklar bunu anlayacak düzeye geldiğinde, yani üç dört yaş civarından itibaren çocuklar için Kur'anı Kerim eğitimine, en azından Kuran harflerini öğretmeye başlanılabilir.
ÇEKİRDEK AİLEM
Toplum için; Anne, baba ve çocuklardan oluşan en küçük insan topluluğuna aile adı verilir. Aile üyeleri arasındaki ilişkiler ve aile ortamı, psiko-sosyal yönden gelişen bireyin en çok etkileşime uğradığı yerdir. Aile toplumun temel taşıdır. Toplumun aile yapısı ne kadar sağlam olursa, o toplum da o kadar güçlü olur.
SONBAHAR
Kasım sonbahar mevsiminin aylarıdır. Sonbaharda güneşin ışınları yaz gibi dik gelmez. Bulunduğumuz yere hafif eğik gelmeğe başladığı için bizleri fazla ısıtmaz. Sonbaharda, yazın uzun ve sıcak günleri yavaş yavaş yerlerini serin ve kısa günlere bırakır, havalar daha erken kararmaya başlar.
DİNAZOR ATÖLYESİ
Atölyenin amacı, çocuklarımıza kendi var olan potansiyellerini göstermek, dikkatin sınırlarını genişletmek ve bir problem için özgün çözüm yolları bulmalarını sağlamak, düşünmenin boyutlarını öğretmek ve geliştirmektir. Bilgiyi, düşünceyi ve hayali doğru şekilde organize etmek, bu atölyenin temel kazanımıdır.
İNGİLİZCE
Okul öncesi dönemde verilen İngilizce eğitimi, çocukların dil becerilerini güçlendirirken, aynı zamanda onları gelecekteki akademik ve kişisel başarılarına hazırlayan önemli bir basamaktır. İngilizce branş öğretmenlerinin liderliğinde, çocukların dil yolculukları keyifli ve verimli bir süreç haline gelir.
PALYAÇO ŞENLİĞİ
Okulumuzda düzenlenen Şenlikler , çocuklar üzerinde birçok gelişimi destekler, sosyal becerileri geliştirir, dil gelişimini destekler, yeteneklerini keşfetmesini sağlar, akademik başarıyı arttırır ve eğlenerek öğrenmenin keyfini çıkarır:)
SCAMPER
SCAMPER, düşünce becerilerinin geliştirilmesinde kullanılan , uygulanması kolay, eğlenceli bir beyin fırtınası yöntemidir. Çocuklara farklı düşünme , hayal kurma sezgilerini kullanarak özgün ürünler ortaya koyma olanağı verir.
KİTAP ÇALIŞMASI
MONTESSORİ: Çocuğun bireysel becerileri ve ilgi alanlarına uygun olacak şekilde, her çocuğun farklı öğrenme hızına sahip olduğunu kabul eden özgür eğitim bilimidir.
SATRANÇ
Satranç çocuklara sorun çözmeyi ve olaylara farklı açılardan bakmayı öğretmesiyle de dikkat çekiyor. Satranç oynadıkça kritik etme ve analitik düşünme yeteneği kazanan çocuklar, neden sonuç ilişkilerini daha iyi kavrayabilir ve böylece mantık yürüterek çeşitli çıkarımlarda bulunabiliyor.
DEĞERLER EĞİTİMİ
Değerler eğitimi ile çocuklar , tutum ve davranışlarını iyi bir şekilde yürütebileceklerdir. Yaşadığı toplum tarafından kabul görebilecek , hayata olumlu bakabilecek, sorumluluklarını yerine getirebilecek, empati kurabilecek sağlıklı bir kişilik sergileyen bireyler olarak yetişeceklerdir.
KIZILAY
AMAÇ : TÜRK KIZILAYININ KURULUŞ AMACI VE YÜRÜTTÜĞÜ İNSANİ YARDIM FAALİYETLERİ ÖZELLİKLE ÖĞRENCİLERE GENÇLERE VE KAMUOYUNA ANLATILARAK TÜRK KIZILAYINA VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK FARKINDALIK OLUŞTURMAKTIR.
AYET AYET KEŞFET ATÖLYESİ
Değerler eğitimi dersimizde Ayet Ayet Keşfet atölyesinin konusu Zeytin ve İncirdi. Zeytin ve İncirin faziletini Kur'anda geçen ayet üzerine konuştuk.
5 DUYU ORGANIMIZ
Duyu eğitimi, çocuklarda 5 duyunun etkin biçimde kullanımını sağlayarak beyin yapılarının daha hızlı gelişmesine neden olur ve kavram gelişiminin temelini oluşturur.
ÇOCUKLARA ÖZEL OYUN ATÖLYESİ
ATÖLYE İÇERİĞİ: TÜRKÇE DİL ETKİNLİĞİ. HİKAYE TAMAMLAMA, SANAT ETKİNLİKLERİ, DUYUSAL ETKİNLİKLER,MONTESSORİ ÇALIŞMALARI.
4-6 YAŞ ARASI KATILIM SAATLERİ 10.00-11.30 ARASIDIR.
2-3 YAŞ ARASI KATILIM SAATLERİ 12.00-13.30 ARASIDIR. HER CUMARTESİ OKULUMUZA BEKLİYORUZ.
HAFTA SONU KLÜBÜMÜZ BAŞLIYOR
HER HAFTA CUMARTESİ SAAT 10.00-13.00 ARASI OKULUMUZDA KUR'ANI KERİM VE DEĞERLER EĞİTİMİ, SANAT ETKİNLİKLERİ, İNGİLİZCE, GRUP OYUNLARI, ETÜT SAATİ, KİTAP OKUMA SAATİ, KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR.