GÖRSEL DİKKAT ÇALIŞMASI
Görsel algı ve öğrenme arasındaki ilişki oldukça güçlüdür. Görsel uyaranlar, öğrenme sürecinde dikkatimizi çeker ve ilgimizi artırır. Öğrenme materyallerinde görsel öğelerin kullanılması, özellikle okul öncesi öğrencilerin dikkatini toplamasına ve bilgileri daha iyi anlamalarına yardımcı olur.
DOĞA ETKİNLİKLERİ
Doğa ile tanıştıklarında onu gözlemlemeye, anlamaya ve keşfetmeye gayret gösterir. Doğa ile temas ettiklerinde hayvanların hareketlerini izler, çıkardığı sesleri anlamaya çalışır, ağaçlara ve bitkilere dokunarak onlarla bağ kurar. Böylece çocukların gözlem , kavrama ve analiz yetenekleri gelişir .
MATEMATİK ETKİNLİKLERİ
Matematik etkinlikleri okul öncesi çağda çocuğun öncelikle akıl yürüterek çevresini tanımasını ve anlamlandırmasına yardımcı olur. Yaratıcı düşünmesini ve bilişsel gelişimini destekler. Günlük hayatta uygulayacağınız pratikler sayesinde sayma, ölçme, basit grafik okuma ve gözlem yapma becerileri edinmesini sağlar.
OKUMA VE YAZMA ETKİNLİKLERİ
Okuma yazma becerilerinin kazanılması okuma farkındalığı, yazı farkındalığı, sözel dil becerisi, fonolojik farkındalık ve alfabe bilgisi gibi okuma yazmaya hazırlık becerilerinin okul öncesi dönemde desteklenmesine ve geliştirilmesine bağlıdır.
MÜZİK VE PİYANO
Okul öncesi dönemde Müzik ve Piyano eğitimi Çocuğun ;
Estetik duygusunu geliştirir.
Motor gelişimi ile ritmik gelişimini sağlar.
Ses ve dil gelişimine katkıda bulunur.
Bilişsel gelişim ve soyut düşünmeye katkıda bulunur.
Sosyal ve grup becerileri kazandırır.
Algılama ve öğrenme kapasitelerini arttırır.
ROBOTİK KODLAMA
OKUL ÖNCCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN KODLAMA İLE ERKEN YAŞTA TANIŞMASI İLERİKİ HAYATLARINDA KODLAMAYI DAHA KOLAY ANLAMLARUNA VE UYGULAMLARINA YARDIMCI OLUR.BUNUNLA BİRLİKTE ERKEN YAŞTA KODLAMA EĞİTİMİ ALMAYA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİ DE OLUMLU OLARAK ETKLENMEKTE .KODLAMA SIRASINDA KARŞILARINA ÇIKAN PROBLEMLERİ ÇÖZMEYE ÇALIŞIREN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ,ARKADAŞLARI İLE ETKNLİK BOYUNCA ETKİLEŞİM HALİNDE OLDUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECELERİLERİ GELİŞİR.
KODLAMA
OKUL ÖNCCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN KODLAMA İLE ERKEN YAŞTA TANIŞMASI İLERİKİ HAYATLARINDA KODLAMAYI DAHA KOLAY ANLAMLARUNA VE UYGULAMLARINA YARDIMCI OLUR.BUNUNLA BİRLİKTE ERKEN YAŞTA KODLAMA EĞİTİMİ ALMAYA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİ DE OLUMLU OLARAK ETKLENMEKTE .KODLAMA SIRASINDA KARŞILARINA ÇIKAN PROBLEMLERİ ÇÖZMEYE ÇALIŞIREN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ,ARKADAŞLARI İLE ETKNLİK BOYUNCA ETKİLEŞİM HALİNDE OLDUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECELERİLERİ GELİŞİR.
FEN VE BİLİM ETKİNLİKLERİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE DENEY ÇALIŞMALARI; ÇOCUĞUN GÖREREK,DOKUNARAK,HİSSEDEREK VE YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENMESİNE FIRSAT VEREN,ÇOCUĞUN GELİŞİM VE ÖĞRENME YAŞANTILARINI BİLİMSEL FAALİYETLERLE DESTEKLEYEN BİR YÖNTEMDİR.
YAZ OKULU PROGRAMIMIZ
OKULUMUZUN YAZ OKULU PROGRAMINDA YABANCI DİL , BİNİCİLİK, MİNİ TENİS, BADMINTON, OKÇULUK, GEZİLER, YÜZME, DOĞA ETKİNLİKLERİ VE ATÖLYELERİMİZ İLE ÇOCUKLARIMIZIN GELİŞİMLERİNİ SOSYAL VE KÜLTÜREL ALANDA DESTEKLEYİCİ EĞİTİM SİSTEMİMİZ İLE EĞİTİM VERMEYE DEVAM ETMEKTEYİZ.