Videolar mevcut değil.
Lütfen Bekleyin...
2002 yılında Koç Üniversitesi kampüsünde ilk adımlarını atan anaokulumuz Özel Ataşehir Düşler Şatosu 2 Anaokulu, 2006 yılından beri Ataşehir'de, 2-6 yaş çocuklarının büyüme ve gelişmelerine istek ve heyecanla eşlik etmektedir. Bu eğitim yılında Doğu Ataşehir, Batı Ataşehir ve Koç Üniversitesi Kampüslerinde çocuklarımızla birlikteyiz.
Uluslararası kabul görmüş High-scope ve doğa ilhamlı eğitim modelerine göre takım ruhu içinde çalışabilen, planlayan, gerçekleştiren, değerlendiren bireyler yetiştirmek programımızın önemli bir parçasını oluşturur. İNGİLİZCE İngilizce eğitimi TPR-Total Physical Response (Tüm Fiziksel Tepki) ve Task-Based (Aktivite Tabanlı) metodular esas alınarak gerçekleşmektedir. Bu süreçte, ikinci dil becerilerini kazandırmak, çocuğun aktif katılımını hızlandırmak ve İngilizceyi hareketlerle öğrenmelerini sağlamak amacı ile eğlenceli, fiziksel harekete ve hikâyelere dayalı etkinlikler uygulanmaktadır.
Drama çalışmalarında kinestetik, müziksel-ritmik, görsel ve dilbilimsel gibi farklı zeka alanlariıa yönelik program cocuklarin Ingilizceye olan ilgisini arttirmakta ve ogrenmelerini hizlandirmaktadir. Drama çalışmalarında özel olarak kullandığımız FUN ENGLISH FOR KIDS kuklaları Max, Jenny, Silly Crown ile çok daha etkin ve interaktif eğlenceli etkinlikler yapilmaktadir.
Özel Ataşehir Düşler Şatosu 2 Anaokulu'nda çocukların Yabancı dili öğrenme ve iletişim kurmada istekli olması, yabancı dilde şarkılar söyleyebilmesi, drama aktivitelerine, şarkı ve oyunlara katılabilmesi ve yönergelere karşılık vermesi en önemli hedefler olarak tanımlanabilir.
REHBERLİK UYGULAMALARI
Psikolog ve pedagoglarımız sınıf ortamında çocukları gözlemleyerek oyun ortamında arkadaş ilişkileri, aldığı roller, benimsediği davranış kalıpları, kurallara uyma düzeyi, sosyal becerileri, iletişim düzeyleri, dikkat süresi, sorumluluk alma, paylaşımcılık gibi birçok özelliği hakkında bilgi edinmektedir. Bu bilgiler ışığında gerekli durumlarda çocuklarla bireysel ya da grup çalışmaları düzenlenmektedir. Senede iki kez çocuklarımız ile ilgili bireysel gelişim raporları paylaşılır. Her gruptan sorumlu sınıf psikologlarımız düzenli olarak velilerimizle iletişim halindedir.
DOĞA VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ UYGULAMALARI
Okul ortamımızda günlük akışlar çocuklarımızın gün içinde sık sık okul bahçelerimizde bulunan farklı açık alanlarda etkinlikler yapabilmesi hedeflemektedir. Marangozhane çalışmaları, botanik bahçe sınıfında farklı bitkileri incelemek, ritim duvarında müzik yapmak, çamur atölyesinde özgürce su ve toprağa dokunmak, açık havada kitap okumak.. Açık hava etkinliklerimizin yalnızca bir kısmı. Okul öncesi eğitiminin ilk adımını, çocukların kendi kendilerine güvenmelerini teşvik edecek ve bir şeyler yapmanın sevincini yaşamlarını sağlayacak günlük yaşam alıştırmaları oluşturur. Günlük yaşam etkinliklerinin amacı; çocukların hareket koordinasyonu geliştirmelerine, bağımsızlık kazanmalarına, toplumlarına uyum sağlamalarına ve konsantre olma yeteneklerini geliştirmelerine yardımcı olmaktır. Bu bakış açısı ile bizlerde her hafta düzenli olarak uyguladığımız “Günlük Yaşam Becerileri” programımız ile çocuklarımızla ekmek mayalıyoruz, yoğurtlarımızı yapıyoruz, ortak yaşam alanlarının ve sınıflığının düzenlenmesine yardımcı oluyoruz, kendi yaptığımız organik deterjanlarımızla çamaşır yıkıyoruz.
YETENEK GELİŞTİRME PROGRAMLARI
Özel Ataşehir Düşler Şatosu 2 Anaokulu'nda haftanın her günü kendi alanında uzman branş öğretmenleri çocuklarımıza eşlik eder. Görsel sanatlar, jimnastik, yaratıcı drama, müzik, dans ve yoga branşları uygulanır. Her alanın öğretmenleri çocukların gelişimini takip eder.
Branş derslerini kimler veriyor?
Alanında Eğitimli Branş Öğretmenleri
Güvenlik nasıl sağlanıyor?
- Güvenlik Görevlisi
- Kamera
Yemekler okulda mı hazırlanıyor yoksa dışardan mı getiriliyor?
Okulda hazırlanıyor
Tuvalet eğitimi veriliyor mu?
Evet
Okulun benimsediği eğitim sistemi/yaklaşımı nelerdir?
- Montessori Eğitimi
- Reggio Emilia Yaklaşımı
- Gems ve High Scope
- SCAMPER Tekniği
- Bilingual (Çift Dilli) Eğitim Programı
Oyuncaklar ağırlıklı olarak hangi materyallerden yapılmış?
- Ahşap
- Plastik
- Metal
- Geri Dönüştürülmüş Malzemeler
Servis hizmeti kimler tarafından ve nasıl sağlanıyor?
Bağımsız Taşıma Firması
Okul gezilerinde çocuklara kimler refakat ediyor?
- İdareciler
- Öğretmenler
- Okul Personeli
Okulda görev alan öğretmenlerin branşları nelerdir?
- Psikolojik Danışman
- Müzik Öğretmeni
- Görsel Sanatlar Öğretmeni
- Okul Öncesi Öğretmeni
- Temel Cimnastik Öğretmeni
- Bale ve Dans Öğretmeni
- Drama Eğitmeni
- Native Öğretmen
Çocuklarla oynanan oyunlarda, onlara hangi becerilerin kazandırılması amaçlanıyor?
- Kaba Motor Becerileri
- İnce Motor Becerileri
- El-Göz Koordinasyonu
- Muhakeme Becerisi
- İletişim Becerisi
- Dil/Konuşma Gelişimi
- Bağımsızlık
- Denge ve Koordinasyon
Psikolojik danışman öğrencilerle ne sıklıkla görüşme yapıyor?
Her gün
Rehberlik servisi tarafında okulda özel ihtiyaçları (yetersizliği) olan öğrencilere yönelik ne tür çalışmalar yapılıyor?
- Aile Görüşmeleri
- Anne-Baba Eğitimleri
- Rehberlik
- Psikolojik Danışma
- Bilgi Verici Danışmanlık
- Bireyi Tanımaya Yönelik Testler/Uygulamalar
Okulda Bulunan Eğitim Materyalleri Nelerdir?
- Gems Materyalleri
- Akıl ve Zeka Kutu Oyunları
- Montessori Materyalleri
- Resim Araç ve Gereçleri
- Lego ve Yapı Blokları
- Çocuk Oyun Parkı
- Müzik Aletleri
Özel gereksinim öğrencisi (kaynaştırma öğrencisi) kabul ediyor musunuz?
Evet
Bu okul hakkındaki yorumunu çok merak ediyoruz!
2 yaş grubunda kızım. Çok memnunum. Bu yaşlarda en önemli gösterge çocuğun mutluluğudur. Ama ek olarak her gün kızımı okuldan temiz alıyorum. Bezini kıyafetlerini değiştiriyorlar. Yemeklerini yemesinde yeterli desteği sağlıyorlar. Özel günlerde eğlenceli kutlamalar yapıyorlar. Problem yaşayan ve diğer arkadaşlarına yansıtan bir çocuk olduğunda hemen ilgilenildiğini hissediyorum. Bahçe oyunlarına bol bol yer veriliyor.
Müzik, drama gibi sanatsal derslerle çocuklara yaratıcılıklarını geliştirmeleri için iyi bir hizmet sağlıyor. Yabancı dil dersleriyle oyun oynayarak dil gelişimlerini ve eğlenmelerini sağlıyorlar.
Kızımızı anaokuluna yollamadan önce uzunca bir süre araştırdık çevremizden de pek çok tavsiye aldık ve sonunda bu okulu seçtik. Duyduklarımızı ve bize verdikleri sözleri de düşünürsek kesinlikle hayal kırıklığına uğramadık diyebilirim. İyi bir dil eğitimi var. Fiziksel olarak okulun yapısı gayet donanımlı. Güvenlik ve yemek konusunda da bir sıkıntı yaşamadık.
arkadaşlarımızın tavsiyesi üzerine bu okulu seçtik. Beslenmesinden,günlük süt kullanımından, jimmastik salonuna, uzman psikologlardan, tertemiz sınıflara kadar tavsiyelerin de oldukça haklılarmış.
Bu okul hakkındaki yorumunu çok merak ediyoruz!
Videolar mevcut değil.
Özel Ataşehir Düşler Şatosu 2 Anaokulu
İstanbul / Ataşehir
Üye Girişi
Üye Ol