Lütfen Bekleyin...
Özel Tobb Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Laboratuvar İlkokulu, 1-4. sınıf düzeylerinde eğitim vererek öğrencilerini temelden yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu hedef, öğrencilerin sonraki okul kademeleri ve sınıf seviyelerine sorunsuz bir geçiş yapmalarını sağlamak amacıyla belirlenmiştir. Okul, nitelikli mezun profiline ulaşmayı, TOBB ETÜ Koleji’nin köklü okul kültürü ve yüksek eğitim niteliği ile mümkün kılmaktadır.
Temel eğitimin ikinci basamağı olan ilkokul eğitimi, bireylerin yaşamındaki en kritik dönemlerden biridir. Bu süreçte, yaşam boyu kazanılan bilgi ve becerilerin büyük bir bölümü edinilmektedir. Okul, kendini tanıyan, çevresine dair farkındalık kazanan, yaşadığı çevrede kendini konumlandırabilen, ilgi ve meraklarını keşfeden mutlu ve sağlıklı bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda, ilkokul eğitimi, çocukların tüm gelişim alanlarını bütüncül bir şekilde desteklemeyi ve onların erken yaşta ilgi ve becerilerine uygun bir eğitim almalarını sağlamayı hedeflemektedir.
Özel Tobb Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Laboratuvar İlkokulu, öğrencilerini dijital dünyanın olumsuz etkilerinin farkında olan, teknolojiyi doğru bir şekilde kullanabilen ve bunu yaşamını kolaylaştırmak için bir araç olarak görebilen bilinçli bireyler olarak yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu kapsamda, uluslararası fikirlilik, küresel vatandaşlık ve akademik dürüstlük gibi kavramlar tanıtılmaktadır. Öğrencilerin bu değerlerle birer bilinçli teknoloji kullanıcısı olmaları teşvik edilmektedir.
Ana sınıfı ve ilkokul 1. ve 2. sınıflarda verilen İngilizce eğitimi, öğrenci odaklı aktiviteler, oyunlar, şarkılar, drama, kısa film ve hikayeler aracılığıyla, Türk ve yabancı öğretmenler tarafından çift dilli (bilingual) olarak yürütülmektedir. 3. sınıftan itibaren, öğrenciler İngilizce dil bilgisi, okuma, yazılı anlatım, sözlü anlatım, dinleme, anlama ve iletişim kurma becerileri kazanmaya başlamaktadır.
Özel Tobb Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Laboratuvar İlkokulu, Milli Eğitim Bakanlığı müfredatı ile uluslararası eğitim programlarını bir arada uygulamayı hedeflemektedir. Öğrenme süreci, bu programlarla birlikte ilgi ve merak uyandıran, bağlantılı ve ilişkili bir yapıya sahip olup, düşünmeyi ve sorgulamayı teşvik eden bir yaklaşım sergilemektedir.
Okulda, öğrenilmesi gereken bilgilerin sıralanmasından ziyade aktif etkileşim temelli, sorgulama yoluyla deneyimleyerek öğrenme ortamı oluşturulmaktadır. Ulusal ve uluslararası düzeyde önemli bilgi birikimi; keşfetme, araştırma, sorgulama, iletişim kurma ve eleştirel düşünme gibi beceriler aracılığıyla kazanılmaktadır. Ayrıca, öğrencilerin saygı, hoşgörü ve sorumluluk gibi tutumları içselleştirerek sosyal hizmetlerin önemini kavramaları ve anlamlı eylemlerde bulunmaları da amaçlanmaktadır.
Bu okul hakkındaki yorumunu çok merak ediyoruz!
Üye Girişi
Üye Ol