fb
İstanbul Ankara İzmir Antalya Bursa Kocaeli Adana

Lütfen Bekleyin...

Doğrulanmış Profil
Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu verified

Okulu Paylaş!
  • whatsapp share
  • twitter share
  • facebook share
  • mail share

Genel Bilgiler

Yaş Aralığı: 3-6
Psikolojik Danışman: Var
Sınıf Mevcudu: 18
Okul Saatleri:
Tam gün: 07:45/18:15

Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu Hakkında

Her birey farklıdır. Sevgi fıtratı üzerine dünyaya gelen çocuklarımız farklı mizaçlara sahiptir. Çocuklarımızda kendine has var olan mizaçlarını keşfederek onları sevgi ile zorlamadan, örselemeden ve gelişim basamaklarına uygun olarak yetiştiriyoruz.
Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu için her çocuk özeldir.
Eğitim anlayışımız sevgi, ilgi ve güven odaklıdır.
Sonucu değil süreci önemseriz. Bu süreç içerisinde sevgi, saygı, açıklık ve en önemlisi güven vermek ve güvenilmek esastır. Eğitim programımızda çocuklarımız bizler için birer öğrenme kâşifidir. Çocuklarımıza kendilerini keşfedecekleri ortamlar ve materyaller sunarak kendilerini anlamaları, tanımaları ve ifade etmelerini sağlıyor, gözlemliyor ve onların ihtiyacı olan eğitimi vermeye çalışıyoruz. Bizler çocuklarımıza zaman zaman neyi nasıl yapacakları konusunda yol gösteriyor ama asla onların yerlerine geçmiyoruz. Okullarımızın fiziki mekânları öğrencelerimizin her türlü ihtiyaçlarına cevap verecek materyaller ve sınıflar ile düzenlenmiştir. Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu Olarak öğrencilerimizin; tek bir bakış açısıyla değil, farklı birçok bakış açısı ile eğitim yolculuğuna çıkmalarını hedeflemekteyiz.

Bu yolculukta hedeflerimiz: Araştıran, sorgulayan, düşünen, bilgili, üreten, iletişim kurabilen, açık görüşlü, duyarlı, vicdanlı, merhametli ve yenilikçi bireyler yetiştirmek için birebir ilgiye dayalı rehberlik denetiminde çocuklarımızın her konuda yeterliliklerini geliştiren bir yaklaşım benimsemekteyiz. NS Çocuk Akademi Anaokulu çocuklara potansiyellerini keşfedecekleri, eğlenerek ve oynayarak öğrenecekleri sosyalleşecekleri ve en önemlisi çocuk olduklarını unutmayacakları ortam sunan bir dünyadır. Çünkü bizim için çocuklar, oyun terapisti Byron Norton’un sözüyle ‘’kuşlar uçar, balıklar yüzer,’’ çocuklar oynar.

Biz biliyoruz ki; Eğitim yolculuğu tesadüflere bırakılmayacak kadar ciddi bir konudur. Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu Ailesi olarak kaliteli, birikimli, inançlı eğitim kadrosu yardımı ile Çocuklarımızın hayatlarının ve geleceklerinin ilk adımlarında birlikte olmak dileği ile sizi okulumuzda ağırlamaktan mutluluk duyarız.

EĞİTİM İÇERİĞİMİZ Anaokullarımızda oyun merkezli bir eğitim sistemimiz bulunmaktadır. Okul öncesinde yaygın olarak bilinen; High/Scope Eğitim Yaklaşımı, Reggio Emilia Yaklaşımı, Montessori Yaklaşımı, PYP, Waldorf Yaklaşımı, Bank Street Yaklaşımı ve Proje Tabanlı Öğrenme yaklaşımlarını kendi eğitim sistemimize entegre ederek eklektik bir eğitim modeli oluşturmuş bulunmaktayız. Ayrıca Okul rehberlik birimimizde ÇOCUK PSİKOLOGUMUZ eşliğinde sınıf içi analiz, atölye çalışmaları (korku, mahremiyet, arkadaşlık, duygular, yemek, ekran vb.) bireysel gelişim takibi, ebeveyn danışmalığı, aylık veli mektupları, çocuklarla birebir oyun, öğretmen rehberliği, davranış problemleri ile ilgili çözüm yolları bulmak ve aileyi yönlendirmek vb. hizmetlerimiz bulunmaktadır.

Aşağıda anaokulumuzda uygulanan ve yaş gruplarına göre değişiklik gösteren branş derslerimiz ile alakalı kısa açıklamalar yapılmıştır.

YABANCI DİL

NS Okullarında öğretim dili Türkçedir. Kurumumuz ana dilimizin doğru olarak kullanılmasını önemsemektedir. Çünkü iletişimde önemli olan şey doğru bir dildir. Ana dilini iyi kullanma becerisine sahip olan çocuklarda diğer dillerin öğrenilmesi daha kolay olur.

Dünyadaki gelişmeleri izlemek, bir ya da daha fazla yabancı dil becerisine sahip olmak için bu öğrenim görmek gerekmektedir. Doğru yapılandırılmış yabancı dil öğretimi çocuğun zihinsel gelişimine olumlu katkı sağlamakta onun ufkunu, bakış açısını, dünya görüşünü zenginleştirmekte, kişilik ve kimlik gelişimine olumlu etkide bulunmaktadır.

Bunları göz önüne alarak öğrencilerimizin farklılıklarını ve öğrenme özelliklerini dikkate alıp hazırladığımız İngilizce eğitim programımızda öncelikli hedefimiz öğrencilerimize İngilizceyi doğru bir iletişim aracı olarak kazandırmaktır. Bu amaçla farklı materyaller kullanarak eğitim içeriğini zenginleştirmekteyiz. Ayrıca yaparak yaşayarak öğrenme metodunu kullanarak farklı geziler ve atölye çalışmalarını da kullanarak derslerimizi planlamaktayız. Anaokulundan ilkokula uzanan zengin bir içeriğe sahip olan İngilizce derslerimiz ile çocuklarımızda; Akademik alanda araştırma yapma, farklı kaynaklara ulaşma, kitap okuma, yazı yazma, gördüklerini, duyduklarını ve okuduklarını yorumlama, hazırlıklı ya da hazırlıksız diyaloglarda kendini ifade edebilme ve eleştirel düşünme becerilerini kazanmalarını hedefliyoruz.

DEĞERLER EĞİTİMİ Unutulmamalıdır ki Öğrenilen her bilgi çocuğun ruhunda ve vicdanında yer buluyorsa bir kıymeti vardır. Bizler değerler eğitimi ve Kuran-ı Kerim derslerimiz ile çocuklarımızın kalbine dokunmayı ve dokunarak manevi tohumları atmayı hedeflemekteyiz. Hz. Peygamber (S.A.V), çocukların din ile çok erken yaşlarda tanıştırılmasını ve onların küçük yaşta ibadete alıştırılmasını tavsiye etmektedir. Bu yüzden bu güzel dersimizde değerli ailelerimiz ile iş birliği yaparak Allah’ın bize en büyük emaneti olan çocuklarımızın maddî ihtiyaçları yanında manevî ihtiyaçlarını da karşılamaya onlara dinlerini, Allah’ını Peygamber’ini ve manevî değerlerini öğretmeye ve öğrendikleriyle amel ettirmeye çalışmaktayız. Bu vazifeleri hakkıyla yerine getirmek, Allah ve Resul’ünün rızasını kazanmanın yanında geleceğimizin de teminatı olacaktır.

Bu amaçla yaş gruplarına göre değişen içeriklere sahip olup değerler eğitimi programımızda aşağıda belirtilen konular yer almaktadır.
 Dualar ve sureler
 Adab-ı muaşeret
 Siyer-i Nebi
 Fıkıh
 Hikâye günü
 Sahabe Hayatı
 Tekerleme ve oyunlar
 Hadis ve Sünnet
 Drama çalışmaları ve Farklı etkinlikler
 Dini bayramlar, kandiller ve özel ramazan programları

BİREYESEL KURAN-I KERİM
Çocuklarımızın 4 yaş 4 ay 4 günü tamamlamaları ile bireysel Kuran-ı Kerim derslerimiz başlamakta ve çocuklarımın yaş ve gelişim seviyelerine göre ilerlemektedir. Bu dersin ana amacı çocuklarımızın kalplerine Kuran-ı Kerim sevgisinin tohumlarını atmaktır. Ders süremiz her çocuğun gelişimsel olgunluğuna göre değişiklik göstermektedir. Minimum 10 dk. ile başlayan derslerimiz 20-25 dk’ya kadar değişmektedir. Ayrıca Kuran-ı Kerim derslerimizde yaş gruplarına göre öğretmenlerimiz ayrıdır. 4 yaş için bir öğretmen 5 yaş için bir öğretmenimiz okulumuzda ders verilmektedir. Her gün kahvaltıdan sonra 4 yaş ve 5 yaş zümreleri için ayrı ayrı toplu talim saatleri yapılmaktadır. Talim saatlerimiz 25-30 dk. Arasındadır. Talim saatlerimizde; öğrendiğimiz sure ve duaları tecvit ve mahreçlere uyarak öğretiyoruz.
CİMNASTİK
Spor branşları çocukların zihinsel gelişimini sağlayan hem eğitim hayatında hem de sosyal yaşantıda birçok kazanç sağlamaktadır. Spor yapan çocuklar kişisel deneyimlerini geliştirerek sorumluluk duygusu kazanır. Bu şekilde mutlu ve pozitif düşünceli bireyler olurlar. Bu bağlamda okulumuzda bulunan 80 m2’lik spor salonumuzda çeşitli spor dallarını tanıyor, çocuklarımızın paylaşmayı öğrenmesini, arkadaş edinmesini, özgüven kazanmasını amaçlayarak güçlü bir kadro ile destekliyoruz.
Anasınıfı tüm yaş gruplarımızda haftada 2 gün Jimnastik dersleri yapılmaktadır. Cimnastik vücudun, fiziksel yapısını düzeltme ve geliştirme amacıyla düzenli hareket ettirme sanatıdır. Bedeni çevikleştirmek ve güçlendirmek için yapılan alıştırmaların tümü, idman ve kültürfizik hareketleri cimnastiğin kapsamına girer. Kurumumuzda bu anlamda Beden Eğitimi ve Spor dersi içerisinde cimnastik temel hareketlerden oluşan 25 adet temel hareketi vermektedir.
ROBOTİK KODLAMA
Çocuklar için kodlama öğrenmek, onların bilişsel ve işlevsel yeteneklerini geliştirirken aynı zamanda geleceğe hazırlar. Bu beceriler ile çocuklarımızın daha iyi problem çözücüler, yaratıcı düşünürler ve teknolojiyi daha iyi anlayan bireyler olmalarına yardımcı olunur. Bu nedenle, kodlama eğitimi çocuklar için vazgeçilmez bir öneme sahiptir. Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu'nda haftada 1 gün 3 yaş itibari ile Robotik kodlama dersleri başlamakta olup aşağıda kazanımların gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir.
Kodlama çocukları;
 Yaratıcı düşünmeye teşvik eder: Robotların tasarlanması, kodlama oluşturulması ve programlanması sürecinde belirledikleri hedefe ulaşmaları için farklı yolları denemelerini ve yaratıcı düşünmelerini teşvik eder.
 Kuralları öğrenme ve uygulama becerisi kazandırır: Kodlama ile çocuklar tasarladıkları robotu çalıştırabilirler. Ancak robotun hareket etmesi için bir dizi kodlamanın öğrenilmesi ve uygulanabilmesi gerekir. Kodlama eğitimi, kodlama dilindeki kuralları öğrenme ve uygulama becerisi kazandırır.
 Analitik ve sistematik düşünme becerilerini geliştirir: Kodlama çocukların ve gençlerin robotların programlanması ve tasarlanmasında analitik düşünme becerilerini geliştirirken sistemli ve programlı düşünme becerilerini geliştirmelerine yardım eder.
 Problem çözme becerilerini geliştirir: Çocuklar, robotların programlanması ve tasarlanması sırasında sorunlarla karşılaşabilirler. Çocuklar karşılaştıkları bu sorunları çözmek için yaratıcı çözümler üretmek zorundadır.
 Olaylarda öngörü oluşturabilirler: Projelerin oluşturulması sırasında olaylarda öngörü oluşturabilirler.
 Olaylar arasındaki ilişkiyi görebilirler: Kodlama ile olaylar arasında ilişkiyi görebilirler ve çözüm üretebilirler. Kodlama aynı zamanda çocuklara ve gençlere uzamsal düşünme gibi becerileri kazandırır.
 İş birliği ve iletişim becerilerini güçlendirir: Kodlama yapılması ve uygulanması sırasında ekip çalışması gerekmektedir. Projelerde çocuklar birlikte çalışmayı öğrenirler ve iletişim becerilerini geliştirirler.
 Geleceğin teknolojisiyle erken yaşlarda tanışırlar: Kodlama eğitimi makinaların çalışma mantığını kavramalarına yardımcı olur. Böylece çocuklar ve gençler gelecekteki iş hayatlarında teknolojiyi daha efektif bir şekilde kullanabilirler. ,
 Kendine güvenleri artar: Çocuklar ve gençler kodlama ile projeler oluştururken ve tamamlarken kendilerine olan güvenleri artar. Kişisel gelişim anlamında kodlama olumlu etkiye sahiptir.

DRAMA
Drama, bir sözcüğü, kavramı, konuyu, olayı, durumu senaryolaştırılarak rol oynama, doğaçlama gibi teknikler yardımı ile ses, vücut, mimik ile canlandırılmasına denir. Çocuk psikolojisinde ise drama, yaşamı, hayatı tanıtmak anlamına gelir. Bu sayede çocuğun farkındalık duygusu gelişir. Çünkü drama iyi bir öğrenme aracı olarak karşımıza çıkar. Çocuğun yetişkin dünyasını anlaması için de drama oldukça önemli. Çünkü bu sayede çocuk çevresinde olup bitenin daha çok farkında olur, çevreyi tanır, insan ilişkilerini daha rahat anlamlandırabilir. Tüm bunlara uyum sürecinde drama bir hazırlık aşaması görevi görür. Drama eğitimi çocuğun yaşama uyum sağlamasını kolaylaştırdığı için okulumuzda Drama derslerine oldukça önem verilmekte ve programı özel olarak hazırlanmaktadır. Okullarımızda özellikle Oyun ve çocuğun iki ayrılmaz ve birbirine en çok yakışan iki kavram olduğunu kabul ederek oyunlaştırma yapılarak kullanılan drama etkinliklerini aktif olarak programına yerleştirmiştir. Bu sayede oyunlaştırma yapılarak kullanılan drama etkinlikleri ile çocuklarımızın hem eğlenceli vakit geçirmeleri sağlanır hem de gelişimleri desteklenir.
Etkinliklerin yapısına göre tartışmayı, olayları yaşamayı, hayal etmeyi, yaratıcılığı, sosyal iletişimi ve gözlem yapmayı öğrenen çocuklarımız, duyarlı olmanın yanı sıra insanları olduğu gibi kabul etmeyi, güven duymayı sağlar. Duygusal olarak rahatlamaya da faydası olan drama dersine okulumuzda haftada bir kez temalarımıza uygun olarak yer verilmektedir.

Akıl ve Zekâ OYUNLARI
Akıl ve zekâ oyunları, bilgiye dayalı olmadan hızlı düşünebilme ve pratik çözümler üretebilmeyi gerektiren, zihinsel becerileri geliştirmeye yönelik oyunlardır. Bu oyunlar beynin çabuk düşünebilme ve karar verme becerilerine hitap ederek çocukların kişisel ve zihinsel gelişimin arttırılabilmesi için oldukça faydalı görülmektedir. Bu nedenle hafta da bir gün okulumuzda akıl ve zeka oyunlarına (kutu oyunlarına) yer verilmekte ve dönem boyunca 20-30 kutu oyununu oynayarak öğrenilmektedir. Akıl ve zeka oyunlarının çocuklarımız için sağladığı katkılar aşağıda yer almaktadır.

• Problem çözme becerilerini geliştirir.
• Dikkat dağınıklığını önler ve konsantrasyonu artırır.
• Üreticiliği geliştirir.
• Hızlı düşünme becerisi kazandırır.
• Akıl yürütme becerisini geliştirir.
• Ekip çalışmalarına yatkınlığı artırır.
• Olaylar arasında sebep-sonuç ilişkisini doğru kurmaya yardımcı olur.
• Motivasyon ve özgüven kazandırır.
• Araştırmacı yönü geliştirir.
• Disiplin ve çalışma duygusu aşılar.
• Yeteneklerin ortaya çıkmasına olanak sağlar.


FONOLOJİK FARKINDALIK
Fonolojik farkındalık, tam anlamıyla ses farkındalığıdır. Kişinin sözcükleri meydana getiren sesleri duyabilmesi, tanıyabilmesi ve değiştirebilmesi yeteneğidir. Aynı zamanda okumayı öğrenmenin temelidir.
Fonolojik Farkındalık dersleri ile;
 Cümlelerin sözcüklerden meydana geldiğinin,
 Sözcüklerin uyaklı olabileceğinin,
 Sözcüklerin aynı sesle başlayabileceğinin ve aynı sesle bitebileceğinin,
 Sözcüklere tek tek ayırabileceğinin,
 Sözcükleri seslere ayırabilmenin farkına varmadır.
Erken okur yazarlık becerileri dikkate alınarak hazırlanan çalışmalarımızla çocukların gelişimine katkı sağlamaktayız. Okuma yazmaya hazırlık çalışmaları kapsamında bu derslerimize haftada 1 gün yer verilmektedir.

RESFEBE
Resfebe; kelime veya kelime gruplarının, harf, sayı ve resimlerle temsil edildiği bir oyun türüdür. Resim (Res) ve alfabe (Febe) kelimelerinin birleşmesi ile oluşmuştur. Resfebe'nin faydaları;
 Hayal gücünü geliştirir.
 Harfler renkler sayılara farklı açıdan bakmaya yardımcı olur.
 Kelime dağarcığını geliştirir.
 Okuma becerisini geliştirir.,
Resfebe oluştururken;
*Harfler ve sayılar kullanılabilir.
Bal + 10 = Balon
*İnsan vücudunun bölümleri kullanılabilir.
Kol + Ay = Kolay
*Bazı kelimeler için görseller ters çevrilir.
Mum + ay ( ya ) = Mumya
Okuma yazmaya hazırlık çalışmaları kapsamında bu derslerimize haftada 1 gün yer verilmektedir.
GÖRSEL ALGI
Bireyin gördüğünü anlama, analiz etme ve kavrama yeteneğidir. Görsel algı becerileri; okuma, yazma, resim yapabilme, oyun oynayabilmek gibi birçok günlük beceri için önemlidir. Görsel Algının alt bileşenleri olan Göz- motor koordinasyonu, şekil- zemin ayrımı, şekil sabitliği, mekânda konum, işitsel algı çalışmaları ile birlikte öncesinde uyguladığımız Görsel Algı dikkat testi ile öğrencilerimize uygun etkinlikler ve oyunlar hazırlamaktayız. Okuma yazmaya hazırlık çalışmaları kapsamında bu derslerimize haftada 1 gün yer verilmektedir.
GÖRSEL SANATLAR
Çocuklar hayallerini oyun oynayarak ya da sanatsal çalışmalarla açığa vururlar. Resim ve sanat çocuklar için kendilerini ifade etme biçimidir. Sanatsal çalışmalar çocuğun sağ ve sol beynin birlikte çalışması konsantrasyon gücü ve öz güvenin artması gibi birçok olumlu etki sağlar. Bütün çocuklar sanatçıdır mesele içlerindeki sanatçıyı koruyabilmekte (Picasso) sözüyle yola çıkarak çocuklarımızın farklı sanat dallarını görmelerini ve kendilerini keşfetmelerini sağlamaktayız. Görsel sanatlar atölyemiz tam olarak çocuklara bu bakış açısıyla bakmakta pek çok malzeme ve teknikle tanışmalarını sağlamaları dışında içlerinde doğal olarak var olan sanatçının kaybolmaması özgün bir dil olarak biçimlenebilmesi için onlara özgür bir ortam sunmaktadır. Bu dersimize haftada 1 gün yer verilmektedir.
MÜZİK
Özellikle çocukluk döneminde müzik deneyimleri kazanmak, dil edinimi ve okuma becerileri alanlarında beyin gelişimini hızlandırmaktadır. Müzik, sosyal-duygusal durumlar da olmak üzere çocuk gelişiminin tüm alanlarını etkiler. Müzikle beraber büyümek çocuklarımızın kendilerini ifade etmelerini sağlarken hafıza becerilerini güçlendirmeye de fayda sağlar. Orff çalışmalarında;
 Ritim için ses ve jest-mimikler vurgulanır,
 En doğal enstrüman sestir o nedenle yoğun olarak ses kullanılır.
 Her ölçü, ses ve şekle göre farklı davul türleri kullanılır
 Doğaçlamaya etkili olarak ostinato yani ritim tekrarı sözlü olarak yapılır.
Çocuklarımızla bu derste orff çalgıları kullanılmaktadır. Bu çalgılar şunlardır;
 Çelik üçgen
 Ritim çubukları
 Zil
 Timpani
 Gong
 Ksilofon
 Marakas
 Kastanyet
 Tef
 Davul
Okulumuzda verilen ritim çalışmaları ile :
• Duyma Organlarının Tanınması
• Ritim Enstrümanlarının Tanınması
• Temel Ritimlerle Duyum Çalışmaları
• Temel Ritimlerle Dinleme Çalışmaları
• Temel Kas Hareketleri İle Ritim Aletlerinin Kullanılması
• Temel Ritim Bilgisi
• Ellerin Doğru Kullanılması
• Grup İçi Uyum Çalışması
• Planlanmış Ritim Oyunları
• Senkronizasyon Çalışmaları
• Sesin Tınısının Öğretilmesi
• İnce, Kalın, Orta Ses Farkları
Gibi konular işlenerek hem çocuklarımızın enstrümanlarla tanışması sağlanır hem de temel ritim bilgileri verilir.

Müzik dersimiz ile çocuklarımızın; Matematiksel zeka, Sözel zeka, Görsel zeka, Müzikal zeka ve Bedensel zekalarına katkı sağlamaktayız. Bu dersimize haftada 1 gün yer verilmektedir.

Duyurular ve Etkinlikler

Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu Soru - Cevap

● Okulun benimsediği eğitim sistemi/yaklaşımı nelerdir?

- Montessori Eğitimi

- Reggio Emilia Yaklaşımı

- Waldorf Pedagojisi

- MEB Odaklı Eğitim

- Klasik Sistem

- Çoklu Zeka Modeli

- STEM

- Aktif Öğrenme Sistemi

- İşbirlikli Öğrenme Modeli

- Yaparak Yaşayarak Öğrenme

- Öğrenci Merkezli Eğitim Modeli

- Tam Zamanlı İngilizce Eğitimi

● Oyuncaklar ağırlıklı olarak hangi materyallerden yapılmış?

- Ahşap

- Plastik

- Keçe

- Geri Dönüştürülmüş Malzemeler

● Branş derslerini kimler veriyor?

- Alanında Eğitimli Branş Öğretmenleri

● Servis hizmeti kimler tarafından ve nasıl sağlanıyor?

- Okulun Kendi Aracı

● Okul gezilerinde çocuklara kimler refakat ediyor?

- Öğretmenler

- Stajyer/Yardımcı Öğretmenler

● Yemekler okulda mı hazırlanıyor yoksa dışardan mı getiriliyor?

- Okulda hazırlanıyor

● Çocuklarla oynanan oyunlarda, onlara hangi becerilerin kazandırılması amaçlanıyor?

- Kaba Motor Becerileri

- İnce Motor Becerileri

- El-Göz Koordinasyonu

- Muhakeme Becerisi

- İletişim Becerisi

- Zeka Gelişimi

- Duygu Gelişimi

- Dil/Konuşma Gelişimi

- Ahlak Gelişimi

- Denge ve Koordinasyon

● Rehberlik servisi tarafında okulda özel ihtiyaçları (yetersizliği) olan öğrencilere yönelik ne tür çalışmalar yapılıyor?

- Aile Görüşmeleri

- Anne-Baba Eğitimleri

- Yönlendirme

- Rehberlik

- Psikolojik Danışma

- Bilgi Verici Danışmanlık

● Okulda Bulunan Eğitim Materyalleri Nelerdir?

- Akıl ve Zeka Kutu Oyunları

- Robotik Kodlama Materyalleri

- Çocuk Spor Aletleri

- Koordinasyon Aletleri

- Çocuk Oyun Parkı

- Fen ve Matematik Eğitici Materyaller

- Resim Araç ve Gereçleri

- Lego ve Yapı Blokları

- Montessori Materyalleri

● Özel gereksinim öğrencisi (kaynaştırma öğrencisi) kabul ediyor musunuz?

- Evet

● Okulda görev alan öğretmenlerin branşları nelerdir?

- Psikolojik Danışman

- Beden Eğitimi Öğretmeni

- Görsel Sanatlar Öğretmeni

- Yabancı Dil Öğretmeni

- Okul Öncesi Öğretmeni

- Diğer

- Robotik Kodlama Eğitmeni

- Drama Eğitmeni

- Native Öğretmen

● Psikolojik danışman öğrencilerle ne sıklıkla görüşme yapıyor?

- Haftada 1 kere

● Tuvalet eğitimi veriliyor mu?

- Evet

● Güvenlik nasıl sağlanıyor?

- Güvenlik Görevlisi

- Kamera

Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu Sıkça Sorulan Sorular

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu ortalama sınıf mevcutları kaçtır?
    18
  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu hangi saatlerde hizmet veriyor?
    Tam gün eğitim saatleri 07:45 - 18:15 şeklindedir.
  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu hangi yabancı dil imkanlarını sunuyor?
    Kurumda İngilizce dil eğitimi verilmektedir.
  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu yaş aralığı nedir?
    3-6
  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu yaz okulu hizmeti sunuyor mu?
    Kurumda yaz okulu hizmeti bulunmaktadır.
  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu psikolojik danışman bulunduruyor mu?
    Kurumda psikolojik danışman bulunmaktadır.

Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu Yorumları (6)

  • okuldan mezun olduk ama kalbimiz ve aklımız hala NS Kolejinde . aile ortamında ilgi ,sevgi ve akademik eğitim artı olarak değerler eğitimi gerçekten çok kaliteli. inşaallah liseside en kısa sürede açılır.

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

    Okulun Cevabı:

    ilginiz için çok teşekkür ederiz

  • ak

    biz deprem bölgesinden Ankaraya yerleştik. bu süreçte NS Koleji bize kucak açtı. kontenjanı dolu olmasına rağmen çocuğum kaydoldu. kendimizi okul kapısından giriş yaptığımız an itibariyle özel ve güvende hissediyoruz. evde vereceğimiz manevi eğitime gerçek manada kaliteli destekleyici eğitimi biz bu okulda bulduk. iyi ki varsın NS Koleji inşaallah her öğrencinin yolu mutlaka bu okuldan geçer. şefkat, sevgi, güven, akademik ve dini eğitim hepsi bir arada . her ilde yeni yeni şubeleri açılması temennisiyle...

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

    Okulun Cevabı:

    ilginiz için çok teşekkür ederiz

  • Ec

    2 yıldır ns kolejinde devam eden eğitim sürecimizden hem oğlum hem de ben çok memnunuz.öğretmenlerimizin ilgisi ve okulumuzun akademik eğitim içeriği çok geniş kapsamlı ve çocukları her anlamda eğitici ve geliştirici nitelikte. Günümüzde çok da fazla imkan bulamadığımız manevi değerler eğitimi alma şansını da ns kolejinde yakalamış olduk. Umarım daha bir çok çocuğumuz siz değerli velilerim desteği ile ns kolejinde eğitim alma imkanına kavuşur.Daha büyük mekanda, daha çok öğrenciye sahip olmasını diliyorum

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

    Okulun Cevabı:

    desteğiniz ve ilginiz için çok teşekkür ederiz.

  • HT

    Çocuğuma hem milli hem manevi değerleri aşılayan, değerler eğitimi gerçekten hakkıyla aldığımız ve akademik olarak ta çocuğumun gelişimine yön veren bir okul. iyi ki geldik, iyi ki bu okuldayız. her şey için teşekkür ederiz NS Koleji...

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

    Okulun Cevabı:

    ilginiz için çok teşekkür ederiz.

  • Sd

    Milli ve manevi değerlerimizi öğreten Güvendiğim tek okul ❤️ Bu zamanda böyle okul bulmak zor O yüzden iyi ki NS eğitim kurumları var ❤️

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

    Okulun Cevabı:

    güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz.

  • MR

    2 çocuğumuza da bu okula gönderiyoruz. Büyük oğlum başladı ilk NS Anaokulunda sonra NS Koleje geçti, şimdi 4.sınıf oldu. 4 yıldır da kardeşi gidiyor bu yıl mezun olacak inşallah. Çok memnunuz, ilgi, sevgi, eğitim, materyaller, dil eğitimi, değerler eğitimi anlamında kaliteli ve sevgi temelli bir okul.Yeni şubeler bekliyoruz.

  • Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu

    Okulun Cevabı:

    ilginiz ve güveniniz için çok teşekkür ederiz.

icon Senin Yorumun
icon

Bu okul hakkındaki yorumunu çok merak ediyoruz!

Bu okul ile ilgili tecrübelerini yazarak
çocuklarını bu okula yazdırmak isteyen velilerin karar sürecine yardımcı
olabilirsin.

Özel Öveçler NS Eğitim Kurumları Anaokulu İletişim Bilgileri

Aşağı Öveçler Mah. Çetin Emeç Bulvarı 1322. Cad. No:78, Çankaya/Ankara
0 312 963 0709
Okul Hemen Sizi Arasın!
Fiyat bilgileri, erken kayıt avantajları, randevu talepleri ve sorularınız için formu ücretsiz doldurun. Okul sizi hemen arasın.

Aradığınız Okul ile Hemen Ücretsiz İletişime Geçin!
Sizi arayalım.

Okul Seçerken
Yardıma mı İhtiyacınız Var?
Hemen Arayın!

0212 963 08 28
Harita
Lütfen Bekleyin

Üye Girişi

Şifremi Unuttum

veya

Facebook İle Giriş Yap Üye Ol | Kurumsal Giriş

Üye Ol

veya

Facebook İle Üye Ol Üye Girişi | Okul Kayıt | Şifremi Unuttum